puuduttavan geelin käyttäminen yhdynnässä
Käyttääkö kukaan muu kivun takia puuduttavaa geeliä yhdynnässä?
Kommentit (9)
Jos kipua; se on tavoiteltua. Muuten no-no!
Vierailija kirjoitti:
Siis minkä kivun? Ilmeisesti naisen...mies harvemmin kipuilee panossa!
Miksi annat panna jos sattuu?
En "anna panna" vaan tarvitsen itse yhdyntää kivusta huolimatta. Emättimen suulla on kipua. Tietenkin geeli heikentää myös miehen nautintoa, mutta miehen voi tyydyttää myös yhdynnän jälkeen. ap
Mää käyttän tota miehen eli geeliä + 2kpl kortsuja niin ei laukea olenkaan mutta mää saan mitä tarvitsen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En "anna panna" vaan tarvitsen itse yhdyntää kivusta huolimatta. Emättimen suulla on kipua. Tietenkin geeli heikentää myös miehen nautintoa, mutta miehen voi tyydyttää myös yhdynnän jälkeen. ap
Sitä pitää senverran odottaa (semmoinen 5-10 minuuttia yleensä) että tökötti imeytyy, niin ei sitten liikaa puuduta partneriakin.
Nuorena miehenä tuli joskus käytettyä puuduttavaa voidetta, kun kumppani niin stimuloiva ja itse kovin innokas - laukeaminen tuli liian pian. Neito jäi vaille orgasmia ja itseltä ilo loppui lyhyeen.
Nyt vuosikymmeniä myöhemmin pitäisi löytää voide, joka herkistäisi ja nopeuttaisi. Mutta sellaista ei taida olla?
old man kirjoitti:
Nuorena miehenä tuli joskus käytettyä puuduttavaa voidetta, kun kumppani niin stimuloiva ja itse kovin innokas - laukeaminen tuli liian pian. Neito jäi vaille orgasmia ja itseltä ilo loppui lyhyeen.
Nyt vuosikymmeniä myöhemmin pitäisi löytää voide, joka herkistäisi ja nopeuttaisi. Mutta sellaista ei taida olla?
Kokeile noita naisten herkistäviä, tehoaa tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä pitää senverran odottaa (semmoinen 5-10 minuuttia yleensä) että tökötti imeytyy, niin ei sitten liikaa puuduta partneriakin.
No en minä kyllä tuon vertaa odottele, etenkin kun tuo vaikutus on kaiken lisäksi niin lyhytkestoinen. Eihän se partnerin puutuminen ole mikään vakava asia, se puudutus loppuu noin 30 min päästä. ap