Miehellä s-postissa työkavereiden osoitteet
valikossa. Ne saa esille kirjottamalla kirjaimen. Onko nämä nyt itse kirjoitettuja osoitteita? Kyseessä hotmail.
Kommentit (51)
Mulla ainakin Hotmail arpoo. On Adpullahin, Kammien, Mao Zedon yms. Kirjoittelen sitten niille kaikille Savoks niin pysyy välilöissä.
Miten tänä aamuna palstalla parveilee harvinaisen paljon sekopäitä?
Vierailija kirjoitti:
Aamut on otollista aikaa hulluille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamut on otollista aikaa hulluille
Hellepäiväkin tekee tuloaan, sekin tuppaa näkymään hullujen aktiivisuudessa.
Oletko kehitysvammainen? Onko miehesi normaali vai samanlainen kuin sinä?
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti kysymys on:
Jos on tallennettu s-postiosoite hotmailissa, onko mies sen sinne varta vasten tallentanut, vai jääkö osoite "muistiin" automaattisesti (jos vaikka mies on saanut työkaverilta jonkun postin).
En käytä hotmailia, joten en osaa vastata.
(en myöskään stalkkaa mieheni s-posteja)
Minulla on hotmail käytössä. Yhteystiedoissa näkyy osoitteet, jotka olen tallentanut tai lähettänyt s-postia. Kun lähetän s-postia ja alan kirjoittamaan vastaanottajaa, niin toisinaan ehdolle tulee sellainenkin osoite, joka ei ole Yhteystiedoissa, mutta joskus vuosia sitten laittanut jonkun viestin.
Ap en osaa auttaa mutta toivottavasti selvitätte asiaa . Kysyt mieheltäsi,mistä viestit,osoitteet tullet. Voisi auttaa, mutta en osaa tietotekniikan tai tietokoneen kanssa .
varmaan replikoinut ne microsoft tilin kautta
Mullakin on henkilökohtaisessa sähköpostissa joidenkin työkaverien osoitteet tallentuneena viimeksi käytettyihin.
Pakko olla, kun olen sellainen dorka, joka unohtaa välillä työvälineet töihin ja työsähköpostiin pääsee kotikoneella vain jos käyttää työpuhelimessa olevaa varmistussovellusta kirjautuessa. Ja toki sekin kapula on työpaikalla. Teen töitä, joissa työkone ei ole kaikkina päivinä välttämätön, mutta sähköpostin lähettäminen on.
Älä lue muiden sähköposteja. Problem solved.
Vaikka vastaisin, et ymmärtäisi. Asia on kunnossa.Ap.