Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä leluilla muistat leikkineesi pienenä?

Vierailija
21.10.2006 |

Itse leikin My little ponyillä, Trolleilla, Barbeilla (siskojen vanhoja), legoilla, vauvanukeilla.

Muistan kuinka aina kaverin kanssa leikittiin kotia ja hän oli lapsi, itse olin äiti ja kaverin 3 vuotta nuorempi pikkuveli oli sitten se isä. Ja hyvin usein synnytykset oli myöskin mukana; joko Barbi synnytti tai sitten kotileikeissä joku sai vauvan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona hiekkakasassa vanhoja astioita joilla leivoin ja tein ruokaa ja syötin sitten kanoille ja kissoille (maalaistalossa), joku niistä aina taisi kadotakin kummallisesti välillä, kun laitoin soppaan myrkkysieniäkin.

Vierailija
2/6 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Baby Born-nukke, sekä sellainen itkevä iso nukke.

Leikimme myös usein koulua, niin, että yksi opetti ja muut oppivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotia mekin leikitiin usein, tai sitten oltiin salapoliiseja, tai leikittiin kaverini autotallissa että se on ratsutalli.

Vierailija
4/6 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli paljon barbeja ja muistan yhden kaverin kanssa leikkineeni paljon paperinukeilla! niitä meillä oli kauheat määrät ja tehtiin itsekin niille tosi hienoja vaatteita! =D

mä en koskaan leikkinyt mitenkään erityisen paljon vauvanukeilla, eikä mulla niitä tainnut ollakaan montaa...

ihan pienenä leikin serkkupoikien kanssa autoilla ja sain lahjaksikin jonkun radio-ohjattavan auton itselleni! =)

Vierailija
5/6 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin legoilla myös rakennella taloja, joissa oli salakäytäviä ym jännää.

Vierailija
6/6 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit oli kaikkia ihme kuvioita nyt en kyllä muista enää yhtään miten kuviot meni..