Kannattaako kampaamo tuotteisiin panostaa? Entä hyvään ihon hoitoon?
Juuri tein ostoskoriin cocopandalle ja kerastase tuotteet maksaisi melkein 80€. Siinä shampoo, hoitoaine ja öljy. Tulee kalliiksi. En ole kaupasta löytänyt yhtä hyviä tuotteita. Jää hiukset takkuisiksi.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Kampaamotuotteet ovat vain rahastusta, kaupasta vain. Parhaat shampoot ja hoitoaineet olen löytänyt Lidlistä. Ihonhoitoon kannattaa panostaa siten, että kosteusvoide on esim. apteekista. Puhdistusaine on niin vähän aikaa iholla, että halvempikin käy.
Oon kokeillut Elvital ja Aussie hiusöljyä ja ei imeydy samalla tavalla hiuksiin mitä Kerastase. Jää vain pinnalle ja ei silota. Onko vinkata hyvä hiusöljy kaupasta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kampaamotuotteet ovat vain rahastusta, kaupasta vain. Parhaat shampoot ja hoitoaineet olen löytänyt Lidlistä. Ihonhoitoon kannattaa panostaa siten, että kosteusvoide on esim. apteekista. Puhdistusaine on niin vähän aikaa iholla, että halvempikin käy.
Oon kokeillut Elvital ja Aussie hiusöljyä ja ei imeydy samalla tavalla hiuksiin mitä Kerastase. Jää vain pinnalle ja ei silota. Onko vinkata hyvä hiusöljy kaupasta.
Ap
No kuinka paljon jotain hiusöljyä menee kerralla, ei melkein ollenkaan. Jos Kerastase on paras, niin mikset osta sitä.
Itsehän nyt vastasi että sinun kohdallasi ehkä kannattaisi panostaa kun ne tuotteet on sulle parempia. Sitten joudut tietysti miettimään vielä taloudellisen tilanteesi että onko sikäli järkevää panostaa, mutta sitä et nyt erityisemmin avannut niin vaikea sanoa.
Itse olin oikeastaan tulossa sanomaan, etten omien hiusteni kohdalla ole huomannut pahemmin eroa. Tosin hiuksiin jätettävänä hoitoaineena mulla on joku kampaamotuote, samoin sellainen hiuspuuterin ja -lakan yhdistelmä kampaamosta on jatkuvassa käytössä. Mutta muut on Prismasta.
Jätä käyttöön vain Kerastasen öljy ja kokeile halvempia shampoita ja hoitoaineita.
Minä käytin vuosikymmeniä vain kampaamotuotteita. Sitten vaihdoin markettimerkkeihin. Nyt muutaman vuoden jälkeen hiukseni (kiharat, aika pitkät) ovat terveemmät ja kiiltävämmät kuin koskaan. Salaisuus ei ollutkaan pesu- ja hoitoaineissa, vaan siinä, että samalla lopetin värjäämisen ja raidoittamisen kokonaan.
Teille jotka ihmettelivät miksen osta,olen eläkkeellä. En oikein vielä tiedä mihin kannattaa panostaa ja missä pihistää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jätä käyttöön vain Kerastasen öljy ja kokeile halvempia shampoita ja hoitoaineita.
Minä käytin vuosikymmeniä vain kampaamotuotteita. Sitten vaihdoin markettimerkkeihin. Nyt muutaman vuoden jälkeen hiukseni (kiharat, aika pitkät) ovat terveemmät ja kiiltävämmät kuin koskaan. Salaisuus ei ollutkaan pesu- ja hoitoaineissa, vaan siinä, että samalla lopetin värjäämisen ja raidoittamisen kokonaan.
Itsekin lopetin mutta kasvatus vasta alussa.
Ap
Mulla on hauraat ja ohuet hiukset ja panostan kampaamotuotteisiin, esim. Kerastasen tuotteet toimivat hiuksilleni. Tuotteita ei kulu paljoa kerralla, joten yksi puteli kestää useamman kuukauden. Markettituotteet tekevät hiuksista joko lötköt tai takkuiset. Mikäli rahatilanteeni huononisi tai haluaisin säästää, ei se olisi mikään iso luovutus siirtyä markettituotteisiin.
Ihoni on suht hyväkuntoinen, joten ihonhoidossa käytän edullisia tuotteita kuten Niveaa, LV:tä, L300, Lumenea ja ostan usein nämä vielä Citymarketin tarjouksista. Aiemmin käytin Lancomea, Biothermia ym. mutta en huomannut eroa muuta kuin tuotteen pakkauksessa ja tuoksussa.
Olenko jotenkin erikoinen, kun en koskaan ole käyttänyt mitään hoitoainetta tai hiusöljyjä? Pesen hiukseni ihan normishampoolla, mitä koko perhe käyttää tai nykyään vain mies ja minä, kun poikue on lentänyt pesästä.
Vierailija kirjoitti:
Olenko jotenkin erikoinen, kun en koskaan ole käyttänyt mitään hoitoainetta tai hiusöljyjä? Pesen hiukseni ihan normishampoolla, mitä koko perhe käyttää tai nykyään vain mies ja minä, kun poikue on lentänyt pesästä.
Et ole. Yksi puteli riittää meilläkin,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin lopetin mutta kasvatus vasta alussa.
Ap
Pääset yllättymään monta kertaa: kasvatuksen aikana kokonaisuus muuttaa sävyään jatkuvasti, ja valaistus vaikuttaa paljon enemmän kuin värjätyissä hiuksissa. :)
Harmittaa kyllä se, että värjäytin hiuksiani niin pitkään ja luulin, että hiukseni ovat kuivat ja karheat. Kaiken lisäksi en edes ollut hirveän tyytyväinen värjäyksen tuloksiin, ja tyvikasvu on ollut seuranani koko ajan.