Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

lokakuussa inssi

21.10.2006 |

hmmm....en varma toimiiko tama nain...

jos ok niin jatketaan tasta huomenna/tanaan?!

on hieman lyhyempi pino. vai mita olette mielta?

annu

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...laitan nyt tuon vanhaan pinoon kirjoittamani viestin myös tänne, katotaan kumpaan lähdetään jatkamaan...

Ollaanpas täällä ahkeria kirjottelijoita...

...olin muutaman päivän poissa netin ulottumattomissa ja heti oli tullut sivukaupalla uutta tekstiä :o)... Täällä kolme clomi-päivää takana ja kuumia aaltoja alkoi jo eilen ilmestyy. Muuten vaan ootellaan perjantaita ja ultraa.

Joku kyseli tuosta lähetteestä julkiselle: meille tehtiin kaikki tutkimukset ja eka ICSI yksityisellä ja sieltä laittoivat suoraan lähetteen julkiselle ja sitten vaan keskussairaalalta meille soittivat, kun saatiin aika. Niin ja vielä siitä IVF:n hinnasta vielä - se ei ole kallista: suunnittelu-, ultra-, ym. käynnit on sen 22e, punktio 72e + 22e (miehen osuus) ja sit taas alkion siirto 22e.

Olen myös kuullut, että inssin jälkeen kannattaa kotona vielä varmistella, jopa meidän joilla ei siittiöitä ole, koska se liike (erityisesti orgasmin aiheuttama liike) ohjaa siittiöitä ja munista oikeisiin suuntiin. Mun ei vaan tippaakaan tee mieli samana päivänä, kun tuolla alapäässä on ollut jos jonkinlaista vehjettä...

Tuosta siittiöiden määrästä... Tietääkö kukaan kuinka monta ml niitä siittiöitä inssissä laitetaan? Kun viimeks mulle sanottiin, että oli 6milj. siittiöitä/ml ja se tuntu musta ihan älyttömän vähältä, mutta sanoivat kyllä että se on tosi hyvä määrä. Mutta eipä siis silloin(kaan) onnistunut...

Aika paljon on vaihtelevuutta tuossa inssin ajoituksessa! Meillä tehdään inssi ovis-plussan jälkeisenä päivänä, paitsi jos ovistesti näyttää plussaa perjantaina, niin silloin samana päivänä. Kerran kysyinkin, että milloin olis se optimaalisin aika tehdä inssi, niin lääkäri sanoi, että juuri kun ovis on tapahtunut.

Nyt vaan odottelemaan! Plussaonnea teille, jotka jo olette päässeet piinailemaan!!! Olikos täällä muita joilla vielä lokakuun inssi edessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla