Otatteko te näin kesällä rennommin lasten syömisten kanssa? Mun 2 teiniä elää Pepsillä ja kolmioleivillä
Enkä voi syyttää kun itsekin täyttää mahaansa lähinnä jääteellä, herneillä ja mansikoilla :D
Kommentit (30)
Ilman miestä eläisin helposti koko kesän pelkillä herneillä ja kirsikkatomaateilla.
Kolmioleivät kai suurinpiirtein OK, ehkä hiukan harvemmin sentään sitä sokerilientä.
Oletan että ap kantaa korikaupalla sitä Pepsiä kotiin, vai onko teineillä joku vanhemmista riippumaton tulonlähde jonka ansiosta ostaa ne limut itse?
Huvittaa että ihmiset jotka grillaavat onnesta soikena makkaraa ja grlllitassuja tuomitsevat ap:n siitä, että antavat lastensa syödä valmisleipiä :D
No täällä tietysti mammat ovat täydellisiä. Mutta ei perusterve ihminen oikeasti mene rikki, vaikka eläisi yhden kesän pelkillä kolmioleivillä.
Jotkut kolmioleivät voivat sitäpaitsi olla ihan ok ravintoa. Eikös niissä ole lähinnä leipää, lihaa ja kasviksia?
Meillä syödään kasvisruokaa ja kalaa. Kaikki itse kokattua. Nyt koronan tultua olen vain panostanut entistä enemmän ruokavalioon.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jokaisen lapsen kuuluu saada ympäri vuoden monipuolista ruokaa saadakseen kasvuun ja kehitykseen kaikkia tarvitsemiaan ravintoaineita. Erityisesti juuri kasvuiässä olevalle se on tärkeää.
Sinä vaikutat tiukkapipolta. Ja mulla ei edes ole lapsia.
No minulla on kesäloma vasta ensi kuussa ja teinityttö 15v syö yksin ollessaan lähinnä leipägrillillä tekemään leipiä ja juotavaa jugurttia palan painikkeeksi.
En stressaa asiasta,kunhan syö jotain.
Vierailija kirjoitti:
Kolmioleivät + pepsi = Syksyllä ylipaino-ongelma, veriarvot viturallaan ja hammasremontti.
Juon lähes joka päivä limuja, eikä vielä ole reikiä tmv ongelmaa suussa.
T. Juuri hammastarkastuksessa käynyt
Mites kesä tekee poikkeuksen syömisen suhteen? Onko se terveellisemmin eläminen nyt taas ihan ylivoimaista, ottaa vähän lomaa siitä??