Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Otatteko te näin kesällä rennommin lasten syömisten kanssa? Mun 2 teiniä elää Pepsillä ja kolmioleivillä

Vierailija
20.07.2022 |

Enkä voi syyttää kun itsekin täyttää mahaansa lähinnä jääteellä, herneillä ja mansikoilla :D

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites kesä tekee poikkeuksen syömisen suhteen? Onko se terveellisemmin eläminen nyt taas ihan ylivoimaista, ottaa vähän lomaa siitä??

Vierailija
22/30 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diapamia ja kaljaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman miestä eläisin helposti koko kesän pelkillä herneillä ja kirsikkatomaateilla.

Vierailija
24/30 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmioleivät kai suurinpiirtein OK, ehkä hiukan harvemmin sentään sitä sokerilientä. 

Oletan että ap  kantaa korikaupalla sitä Pepsiä kotiin, vai onko teineillä joku vanhemmista riippumaton tulonlähde jonka ansiosta ostaa ne limut itse?

Vierailija
25/30 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa että ihmiset jotka grillaavat onnesta soikena makkaraa ja  grlllitassuja tuomitsevat ap:n siitä, että antavat lastensa syödä valmisleipiä :D

Vierailija
26/30 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällä tietysti mammat ovat täydellisiä. Mutta ei perusterve ihminen oikeasti mene rikki, vaikka eläisi yhden kesän pelkillä kolmioleivillä.

Jotkut kolmioleivät voivat sitäpaitsi olla ihan ok ravintoa. Eikös niissä ole lähinnä leipää, lihaa ja kasviksia?

Vierailija
27/30 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä syödään kasvisruokaa ja kalaa. Kaikki itse kokattua. Nyt koronan tultua olen vain panostanut entistä enemmän ruokavalioon.

Vierailija
28/30 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jokaisen lapsen kuuluu saada ympäri vuoden monipuolista ruokaa saadakseen kasvuun ja kehitykseen kaikkia tarvitsemiaan ravintoaineita. Erityisesti juuri kasvuiässä olevalle se on tärkeää.

Sinä vaikutat tiukkapipolta. Ja mulla ei edes ole lapsia.

Vierailija
29/30 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla on kesäloma vasta ensi kuussa ja teinityttö 15v syö yksin ollessaan lähinnä leipägrillillä tekemään leipiä ja juotavaa jugurttia palan painikkeeksi.

En stressaa asiasta,kunhan syö jotain.

Vierailija
30/30 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmioleivät + pepsi = Syksyllä ylipaino-ongelma, veriarvot viturallaan ja hammasremontti.

Juon lähes joka päivä limuja, eikä vielä ole reikiä tmv ongelmaa suussa.

T. Juuri hammastarkastuksessa käynyt