Mitä ajattelet jos ihminen ei omista sohvaa?
Kommentit (19)
Kaikilla ei sohvaa ei siinä mitään outoa.
Sohvalla on ihana lojua ja ottaa torkkuja
Katson tv:tä sohvalla ja rentoudun.
Ai niinkuin että vuokraa omistamisen sijaan?
Että istua voi muuallakin kuin sohvalla.
Että missä istuu? Seuraavaksi tulee mieleen, että asunto on sen verran pieni, että sänky toimittaa sohvan virkaa. Missä ei ole mitään pahaa, itse asiassa se on ihan järkevää. Turha pieneen asuntoon sohvaa väkipakolla sovittaa.
Ehkä vähän hämilläni olen, mutta ymmärrän senkin, että asumismuotoja on monenlaisia.
Meillä löytyy 5 erilaista sohvaa
Rakastan sohvia ja iiiisoja sellaisia
Mulla on 40 neliön asunnossa kaksi sänkyä, 90cm ja 140cm. Ei sohvaa, yksi nojatuoli vain ja pöytäryhmä. Vuodesohvan ottaisin kyllä mielellään toisen sängyn tilalle, mutta en aikoinaan millään löytänyt mieluista, joka olisi myös enintään 180cm leveä.
Ajattelen että onkohan sillä kovastikin alaselkä kipeänä, kuten itselläni oli kun oli hetkellisesti vain patja lattialla sohvan virkaa toimittamassa. Selkänoja on yllättävän tarpeellinen juttu.
Mulle kelpasi ihan hyvin LC4 -divaani sohvan tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen että onkohan sillä kovastikin alaselkä kipeänä, kuten itselläni oli kun oli hetkellisesti vain patja lattialla sohvan virkaa toimittamassa. Selkänoja on yllättävän tarpeellinen juttu.
Hyvin pitkälti tuolissakin on selkänoja. Monesti vieläpä parempi kun sohvassa.
Mieheni on upseeri ja meillä ei ole sohvia. Sohvilla maataan perse homeessa, tuoleissa istutaan selkä suorana.
Eipähän ainakaan ukko makaa päiväkausia sohvalla.
Ehkä kyllästy vieraiden pierujen pölähtävään löyhkään, joka nousee syvistä pehmeistä aina istuessa.
En ajattele mitään. Olen tavallinen suomalainen ihminen, kodissani ei ole ollut lapsuudenkodista muutettuani kertaakaan sohvaa. Lapsuudenkodissani oli sohva.
En ole itse koskaan tarvinnut sohvaa, joten miksi olisin hankkinut sellaisen?
Meillä ei ole sohvaa vaan neljä laadukasta nojatuolia. Olemme jo iäkkäämpiä, joten istuma-asennon on oltava hyvä, ettei tule selkä kipeäksi. Nivelrikkoisin polvin ei myöskään pääse matalasta sohvasta ylös.
Ei ainakaan haise sohva sitten perseelle