Mulla rahaa riittää. Miksei sulla?
Tilillä on nytkin kymmeniä tuhansia euroja. Miksei sulla?
Kommentit (16)
Sairastan vakavaa mielenterveyden häiriötä enkä pysty tekemään kokopäivätyötä.
Niin on kohta kaikilla kun automaattinen tienaaminen tulee markkinoille. Lällis lää. Odottakaa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Sairastan vakavaa mielenterveyden häiriötä enkä pysty tekemään kokopäivätyötä.
Tämähän se yleisin syy varmaan miksi lisäännytään enemmän kuin on varaa.
En ole vielä päässyt tienaamisen päälle. Mutta ei mulle raha ole kovin tärkeää muutenkaan. Muut asiat elämässä ovat.
Olin 17v, kun tulin rattijuopon yliajamaksi suojatiellä. Tuli paha aivovamma ja polvi meni ihan säpäleiksi.
Opiskelen vasta ja laiton opintolainan poikimaan. Kyllä se tästä lähtee.
Noin pienillä summilla en kehtaisi kenellekään tilinsaldoa kertoa.
Koska rahaa on vain tietty määrä ja ap on ominut ison osan. SUn vika, ettei muilla ole. Itsekäs paska.
Vain holtittomat makuuttavat rahaa pankkitilillä. Inflaatio laimentaa sitä kovalla vauhdilla. Olisit edes älynnyt valehdella että olet sijoittanut kultaan ja sitä on niin paljon komerossa että lattiaa piti vahvistaa.
Mulla on tilillä puskurirahaa noin 10 000 euroa ja loput 150 000 olen sijoittanut. Enempää ei ole kertynyt säästöön.
Minäkin pärjään hyvin seuraavaan työttömyys korvauksen maksu päivään.
Just laskin kukkarosta käteisen , on 41, 30€
Tililläkin on vielä noin 80 euroa 😊.
Pärjään mainiosti.
Naapuri paistoi äsken lettuja, ja kutsui niitä syömään.
Tässä talossa on niin mukavia ihmisiä.
Minä vein pyytämiäni ahvenia alku kesästä toiselle papalle.
Mulla on vähän rahaa mutta arvostan yhteistä aikaa lapsien kanssa niin paljon etten halua sitä rahasta vaihtaa. 24/7 vapaa aikaa. Silti okt ja koira ja auto vaikka en ole päivääkään uhrannut itsestäni työlle. Nauran ihmisille jotka tuskissaan koittavat keksiä ulospääsyä oravanpyörästä.
Näköjään olet sisältä tyhjä.