Oletteko matkustaneet Tjäreborgin matkoilla? Onko OK matkanjärjestäjä?
Kiinnostaisi Puerto Rico Kanarialla ja siellä Marina Suites -hotelli. Sama hotelli on myös Aurinkomatkojen tarjonnassa mutta kalliimmalla hinnalla.
Millainen Tjäreborg yleisesti matkanjärjestäjänä ja millaisia ovat nuo Thomas Cookin koneet/lennot?
Kommentit (45)
Tjäreborgin Kanarian-lennot lähti aivan ajallaan, kun Finnmatkojen matkustajat joutuivat odottelemaan mennen tullen monta tuntia lentokentällä. Kuljetukset ja retket toimi myös ihan hyvin ja hotelli vastasi odotuksia. Muusta palvelusta en osaa sanoa, kun me hoidetaan asiat aina itse lomilla. kanarialla pärjää englannilla ihan hyvin, joten kummoista kielitaitoa ei tarvitse selviytyäkseen.
---ilman lapsia ihan sama mikä mstkstoimisto n
Olemme viime vuosina käyttänee paljon Tjäreborgia, sillä he lentävät kotikentältämme etelään. Mitään moitittavaa ei tähän asti ole ollut, päin vastoin heidän kauttaan on järjestynyt erikoistoivomuksetkin.
Marina Suitesissa olemme olleet kahdesti, ja ensi talvena mennään taas. Aivan loistava hotelli (lue esim tripadvisor.com-sivulta arvostelut). Allasalue on ihan huippu.
Thomas Cookin koneet ovat ihan hyvätasoisia. Muistaakseni ateria maksaa erikseen. Henkilökunta on osin ulkomaalaista, mutta aina on myös suomalaisiakin mukana.
Alunperin etsinkin lentoja ja hotellia erikseen netistä, mutta monissa tapauksissa tulee pakettina jopa halvemmaksi... Nuo Thomas Cookin lennot vain itseä vähän arveluttavat, kun ei siitä ole kokemusta, mutta ilmeisesti ovat ihan ok...
miksi 3:nen et suosittele lasten kanssa Tjäreborgia? Meillä mukaanlähtevät lapset 1, 4 ja 6 -vuotiaat.
Kommenteista kiitollinen ap.
Finnairin koneella mentiin, aikataulut piti ja oppaat vaikutti mukavilta ja tehokkailta. Ei tosin käyty missään opastetuilla retkillä, joten niistä en osaa sanoa mitään. (Retket taisi muuten olla suurimmaksi osaksi englanninkielisiä, joten se on tietty miinusta jos ei osaa kieltä).
Olemme myös kolmilapsinen perhe, ja Marina Suitesin hyvä puoli on tilavat kolmiot (mm. kaksi kylpyhuonetta). Lapset tosin ovat jo isompia, vanhin on 12-vuotias.
Olen matkailualalla töissä, enkä keksi mitään negatiivista Thomas Cookista. Mitä itse välttäisin niin lasten kanssa kuin muutenkin on Domina Travel (no ei liity Kanarian matkustamiseen lainkaan).
jouluna mentiin ilman opasta tjäreborgin hotelliiin bussilla 50 matkustajaa...opas meni kai syömään kinkkua kotiinsa???eikä asiakaspalautteeseen tullut koskaan vastausta-suullisesti eikä kirjallisesti
....
eikä pahoittelua...
------------
aurinkomatkat ei aiheuta stressiä, muutenkin väsyneille pienten lasten vanhemmille
on ihab vastaavia firmoja. Joskus kohteessa tyly opas, josku ystävällinen. Palveluja ylipäänsä karsittu.
muuten ihan tyytyväisiä, mutta mies kyllästyi katsomaan ruotsalaisia turisteja hotelleissa, koska suurin osa tulee Tjäreborgin asiakkaista tulevat Ruotsista. Lisäksi hotelliohjelma oli usein ruotsalaisten Abba-juttuja ym. joten oltiin vähän ulkopuolisia. Viime kesänä oltiin sitten Finnmatkojen kautta ja oltiin tyytyväisiä. Muut asiakkaat oli enimmäkseen brittejä eikä yhtään ruotsalaista :) Tjäreborgilla on yleensä paremmat hotellit kuin Finnmatkoilla tai Aurinkomatkoilla.
Bussikuljetus kentältä oli huonosti järjestetty. Bussissa ei ollut suomea puhuvaa opasta. Oppaat eivät selkeästi kertoneet mikä bussi meni mihinkin hotelliin, joten jotkut menivät väärän hotellin bussiin.
Hotellihuone ei vastannut esitteiden kuvausta. Valitukseen ei vastattu.
Menisin Tjäreborgilla ainoastaan jos saisin lennot ja hotellin halvemmalla kuin itse erikseen varaten. Kanarian ollessa kyseessä voisi ollakin vaihtoehto.
Minä taas olen mieluummin svedujen kanssa kuin brittituristien. Sen juntimpaa sakikia kuin Kanarian saarten britit saa hakea.
muuten ihan tyytyväisiä, mutta mies kyllästyi katsomaan ruotsalaisia turisteja hotelleissa, koska suurin osa tulee Tjäreborgin asiakkaista tulevat Ruotsista. Lisäksi hotelliohjelma oli usein ruotsalaisten Abba-juttuja ym. joten oltiin vähän ulkopuolisia. Viime kesänä oltiin sitten Finnmatkojen kautta ja oltiin tyytyväisiä. Muut asiakkaat oli enimmäkseen brittejä eikä yhtään ruotsalaista :) Tjäreborgilla on yleensä paremmat hotellit kuin Finnmatkoilla tai Aurinkomatkoilla.
Muuten valitkaa se mikä miellyttää eniten. Tjäreborgilla ja Finnmatkoilla oppaat ei ole mukana bussimatkoilla, hotelleissa ei ole opaspalveluja eikä retket välttämättä ole suomenkielisiä. Se joka pärjää ilman suomenkieltä, on varmasti tyytyväinen näihin muihinkin matkanjärjestäjiin.
Tjaeren matkalla Teneriffalla 5- ja 2-vuotiaiden lasten kanssa. Kaikki sujui hyvin. Oppaat opastivat oikeaan bussiin ja matkalla oli mukana suomenkielinen opas. Itse kohteessa (hotellissa) joinakin päivinä läsnä vain ruotsalainen tai tanskalainen opas, parina päivänä suomalainen opas. Ei haitannut meitä, sillä jos jotain halusimme oppaalta kysyä osasimme sen tehdä kyllä englanniksikin.
Hotelli oli tosi tasokas. Huoneisto iso ja siisti ja hyvin varusteltu.
Oman kokemukseni perusteella suosittelisin Tjaereborgia.
Kolme lasta meilläkin - nyt jo pari koululaista, mutta ovat olleet ihan pikkuisiakin matkaillessamme.
Meidän kokemuksen mukaan Tjäreborgissa ei ole mitään vikaa. Olemme omatoimisia, kielitaitoisia (myös espanjan) ja emme juurikaan matkanjärjestäjää käytä kuin lentokenttäkuljetuksiin.
Minusta ainakin meillä on ollut paremmat hotellit Tjäreborgilla kuin Aurinkomatkoilla.
Viime reissulla paluumatkalla mieheni tarjoutui tulkiksi kun lentokenttä kuljetuksessa ei ollut suomenkielistä opasta mukana. Joten ilmeisesti aika yleistä tämä suomenkielisen oppaan puuttuminen.
matkoilla, ja Tjärellä on minusta ollut paremmat hotellit. Niillä reissuilla on myös tosiaan paljon ruotsalaisia, mutta viimeksi vältyttiin niiltä kun päästiin suomalaisten ja irlantilaisten siipeen samassa hotellissa, jossa skandinaavit olivat omassa siivessään. Ja minä en ymmärrä miksi brittituristeja aina mollataan, ainakin perhekohteissa on ollut tosi mukavia brittejä joka lomalla: ovat seurallisia, ystävällisiä ja auttavaisia. Vaan ehkä metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan.
matkoilla, ja Tjärellä on minusta ollut paremmat hotellit. Niillä reissuilla on myös tosiaan paljon ruotsalaisia, mutta viimeksi vältyttiin niiltä kun päästiin suomalaisten ja irlantilaisten siipeen samassa hotellissa, jossa skandinaavit olivat omassa siivessään. Ja minä en ymmärrä miksi brittituristeja aina mollataan, ainakin perhekohteissa on ollut tosi mukavia brittejä joka lomalla: ovat seurallisia, ystävällisiä ja auttavaisia. Vaan ehkä metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan.
Jos olette omatoimisia ja kielitaitoisia niin ok (varsinkin jos hinta on halvempi), mutta jos odotatte palvelua niin kannattaa maksaa lisää esim. Aurinkomatkojen matkasta.