Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo haluaa rautapäätyisen sängyn mökille...

Vierailija
20.07.2022 |

....koska se on hyvä "sido minut, ota minut" leikkeihin. Itse olen 190cm pitkä, joten mielestäni jalkopäässä ei pitäisi olla "kalteri" päätyä, jotta mahdun leikkiin mukaan. Idea lienee tullut Rakenna seksihuone dokumentista tai ohjelmasta, jota hän eilen automatkallamme katsoi. (Pitänee itsekin katsoa, jotta tietää mitä siinä oikein rakennettiin). En vastustele tämän hankkimista, mutta pitää olla sellainen että siinä voi oikeasti leikkiä noita leikkejä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pointisi oli ??

Vierailija
2/16 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukeva, on se sitten takorautainen tai nitkumaton täysipuinen, sängynpääty on hyvä. Siitä on hyvä ottaa ponnistustukea pannessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetelevä kirjoitti:

Ja pointisi oli ??

Pointti on se että 220cm sängyssä jossa on päädyt ei mahdu puuhastelemaan kunnolla.

AP

Vierailija
4/16 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, mitä ihmettä?! Täällähän äijät väittävät kilpaa, ettei naiset muutakuin lahnaile!

Kumpa munkin mies laittaisi mulle tuollaisen. Mutta ei ei kelpaa lelut eikä muut. Panee kyllä.

Vierailija
5/16 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panokiikku mökille.

Vierailija
6/16 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtuuko tuollaiseen sänkyyn myös täti miehineen ja serkku lampaineen mukaan menoon?

Vierailija
7/16 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä askartelin sellaisen sängyn jo kauan sitten, jossa pääsen peruuttelemaan ja .Sidontaa ei ole tarvittu .   Tiesin kyllä jo silloin, että jotkut noita touhuu,  Jos rouva sidontaa toivois, niin kaipa siihen pystyis, mutta ei ole minun juttu. Enkä kyllä itsekkään anna itseäni sitoa . Mutta ehkä jotkut naiset sitten tahtoo olla miehen sitomista .  Your desire will ne for your husband and he will tule over yli. 

Vierailija
8/16 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis  rule,    piti olla

Vierailija
9/16 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä teetetty sepällä rautasänky ja tilauksesta patjat 240x200 cm. Siihen kun kahlehtii kumppanin niin ei karkaa ja tilaa touhuta.

Vierailija
10/16 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä askartelin sellaisen sängyn jo kauan sitten, jossa pääsen peruuttelemaan ja .Sidontaa ei ole tarvittu .   Tiesin kyllä jo silloin, että jotkut noita touhuu,  Jos rouva sidontaa toivois, niin kaipa siihen pystyis, mutta ei ole minun juttu. Enkä kyllä itsekkään anna itseäni sitoa . Mutta ehkä jotkut naiset sitten tahtoo olla miehen sitomista .  Your desire will ne for your husband and he will tule over yli. 

Pahoittelen, kännykkä tahtoi aina kääntää toiselle kielelle. Täytyy tutkia nuo apit , kun tuli sotkua.

Vierailija
11/16 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä on riittänyt ihan nahkaiset kotimaiset ranne ja nilkka kahleet joista naruilla kiinnitetty sängyn jalkoihin. Ei ole vaimo karkaillut 11v. leikkiemme aikana kertaakaan. Itsekkin muutaman kerran vaimon pyynnöstä suostunut "ratsastus alustaksi" vaimolle ja tuosta on kyllä mahdotonta karata kun olet ihan X-asennossa.

Vierailija
12/16 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta, mitä ihmettä?! Täällähän äijät väittävät kilpaa, ettei naiset muutakuin lahnaile!

Kumpa munkin mies laittaisi mulle tuollaisen. Mutta ei ei kelpaa lelut eikä muut. Panee kyllä.

No kun olet tuohon sidottuna, niin silloinhan sinä vasta lahnana oletkin 🤣

Vierailija
13/16 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panokiikku mökille.

On kokeiltu ja ei ole niin hyvä kuin luulisi, asennot on noissa melko rajoitettuna. Ainakaan meidän panokiikussa ei onnistunut mitenkään saamaan vaimoa niin takaapäin naitavaksi, etteikö olisi pystynyt vastustelemaan sitä. Tukeva keittiön pöytä on parempi.

Vierailija
14/16 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän siinä sängyssä tarvitse olla molemmissa päissä päätyä, riittää kun pääpäädyssä on. Silloin ei tee tilan kanssa tiukkaa. 

Vierailija
15/16 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jalkopäässä voi hyödyntää sängyn jalkoja sitomisleikkeihin

Vierailija
16/16 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa ensin Stephen Kingin Julma Leikki huolella ja miettikää back up plan ennen kuin askartelette yhtään mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi