oletteko kertoneet
Oletteko kertoneet puolisollenne vanhoista kumppaneista ja kumppaneiden määrästä. Meillä on nyt muutaman kerran tullut puheeksi kesken seksin. Vaimo on hieman nuorempi ja ei ole ehtinyt paljoa touhuta ennen tapaamistamme. Häntä tuntuu kovin kiinnostavan ja myös kiihottavan ajoittain mitä olen ennen tehnyt ja kenen kanssa. Kieltämättä myös itseä kiihottaa kuulla vaimon kertomuksia
Kommentit (14)
Helppo on ollut kertoa kun ei kumpikaan ollut seksiä harrastanut aiemmin eikä kummallakaan ole ollut kuin yksi aiempi seurustelukumppani teininä.
En voi. Olen keronut muutaman kerran, aina miehet kiihottuneet ja laenneet ennen aikojaan
Vierailija kirjoitti:
En voi. Olen keronut muutaman kerran, aina miehet kiihottuneet ja laenneet ennen aikojaan
Itse myös laukesin ennan aikojaan kun vaimo vihdoin innostui kertomaan kuin joku kaveri oli pannut häntä, pienen kyselyn jälkeen alkoi kertoa kuinka oli mennyt hotelli huoneeseen ja alkanut pussaileimaan sitten alkoi jo olla vaikeaa kun kertomus eteni paidan riisumiseen ja rintaliivien pois ottamiseen.
Kumpa saisi kuulla vielä lisää näitä kertomuksia
Kovin paljon ei tunnu puolisoa kiinnostavan.
Tietää kyllä että aiemmat partnerini. toisin kuin hän, ovat olleet viivapilluja. Huomaamattomista häppäreistä en erityisemmin kiihotu.
Vierailija kirjoitti:
Tietää kyllä että aiemmat partnerini. toisin kuin hän, ovat olleet viivapilluja. Huomaamattomista häppäreistä en erityisemmin kiihotu.
Lisäyksenä vielä. Nykyinen parbarani puhkesi kun näykkäsin häppäristä.
Moniko kertoo panneensa mustaa miestä tai turkkilaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietää kyllä että aiemmat partnerini. toisin kuin hän, ovat olleet viivapilluja. Huomaamattomista häppäreistä en erityisemmin kiihotu.Lisäyksenä vielä. Nykyinen parbarani puhkesi kun näykkäsin häppäristä.
Pysytäänpä nyt ketjun aiheessa, vaikka sinä et siinä onnistunutkaan!
Aina joskus kertoillaan. Vaimo kiihottui melkoisesti kun kertoilin kuinka olin yhden hänen tuntemansa naisen kanssa. Kerroin jopa hieman pitkän kaavan kautta kuinka tapasimme baarissa ja päädyimme kämpilleni ja paneskelimme ensin yöllä kerran ja aamulla toisen kerran.
Vierailija kirjoitti:
Aina joskus kertoillaan. Vaimo kiihottui melkoisesti kun kertoilin kuinka olin yhden hänen tuntemansa naisen kanssa. Kerroin jopa hieman pitkän kaavan kautta kuinka tapasimme baarissa ja päädyimme kämpilleni ja paneskelimme ensin yöllä kerran ja aamulla toisen kerran.
Rakkaus on tehty jaettavaksi :)
Meillä kiihotutaan siitä kun kerromme ketkä tuttavistamme ovat ns. kuumia!
Vierailija kirjoitti:
Moniko kertoo panneensa mustaa miestä tai turkkilaista?
Mun nainen ainakin. Pannut molempia, tosi kiihottavat kertomukset. Haluan kuulla aina uudestaan.
Aina jos kerrotaan riippuu aina mielentilasta kuinka juttu lähtee luistamaan. vaimolta kerran lipsahti että oli suudellut jonkun kanssa kaverinsa polttareissa ja kuinka häntä oli kesätöissä ollessaan puristeltu perseestä.
Jotenkin se on kiihottavaa kuultavaa ja saisi kertoa enemmänkin mutta taitaa ujostella jotain
Niin. Todellakin, että:'Millaista seksiä tänään (ahneille aivoillemme)'? Niin, 'syötetään tarjotaan'. Tämä on varmasti hyvin yksilöllistä, ainakin seksissä ja seksuaalisista mieltymyksistä johtuen ei ole kahta samoin tuntevaa ja kokevaa ihmistä maailmassa. Näin ainakin itse vahvasti uskon.
Itsestäni (+30jaRisat;) miehenä kivalta tuntuu aina vahvasti eri fiiliksien mukaan hakea kulloisenkin hetken mukaista heteroseksiä. Se voi olla fantasiaa jostain menneestä seksi-/ tai muusta kumppanista kun muistelee jotain koettua seksihetkeä. Kun tykkää ja haluaa kiihoittua takaapäin panemisesta etsii doggystyle-videoita. Joskus voi olla olo, että haluaa ja kiihoittaa suihinottoon liittyvät fantasiat kun mies laukeaa naisen suuhun tai kasvoille rinnoille.
Näin kesällä ja etenkin keväällä sitä tykkää ja kiihoittuu noista kesäisistä ranta ja metsä fantasioista ja etsii noita beach-/forest-videoita. Se paljon riippuu aina päivästä ja olotilasta kun tulee se tarve haluta ja kiihoittua seksuaalisesti. Fantasiat ja toimivat kädet on se avainjuttu.
Seksihän on ihmisellä läpi elämän eniten juuri sitä: masturbointi on maailman yleisin tapa harrastaa ihmisellä seksiä. Se ei ikinä muutu! - terveesti harrastaen.nim.'fantasioin' Joo, olen siis
outo ihminen? Jep. Ja O'le vaan sitten sille!
Joo.