Mie en jaksa. Mie oon väsynyt ja kyllästynyt ja miun jalka on kippee
Ja minnuu masentaa ku oon pitäny kesälomani.
Jaksat sie?
Kommentit (4)
Vähän samat fiilikset täällä. Kesäloma lähenee loppua ja tuntuu etten mie oo palautunut yhtään. Ei niiku huvita eikä jaksa, vaikka oon melkein lepäilly koko loman. Sitten vielä kaikenlisäks oli vähä sanomista yhen sukulaisen kanssa, ja olin kipeenä ja naapurit on p*reestä. Arvaa vaan et haluunko mennä töihin, no en. Oon vihannut sitä työpaikkaa jo vuosia, huoh.
Vierailija kirjoitti:
No ei muil ole varraa olla jaksamatta. Pittää kulettaa teiniä kesätöihin, kun sellaisen on saanut - ko täällä on satant joka päivä, niin säälinhä mie tuommosta riukua. Koko päivän seisoo keittiöllä ja sittenkö pitäisi pyörällä hilippasta kotio 15km. Emmie raaski.
Voi sussiunakkoo, miehän tarkoitin että ei MIUL ole varraa olla jaksamati - kyl ny taas tul niin ilkiä kirjotusvirhe että hävettää.
En miekää jaksa. Töissä ei ilmastointi eikä valaistus toimi ja lisäksi nyt täällä haisee paska (toimistotila). Ja ei, en mie oo paskonu housuihini.
Suurin osa lomasta pidetty, vielä sentään viikko elokuussa.
No ei muil ole varraa olla jaksamatta. Pittää kulettaa teiniä kesätöihin, kun sellaisen on saanut - ko täällä on satant joka päivä, niin säälinhä mie tuommosta riukua. Koko päivän seisoo keittiöllä ja sittenkö pitäisi pyörällä hilippasta kotio 15km. Emmie raaski.