Mies, jonka estin somessa, on tekaissut uuden käyttäjätilin ja stalkkaa
Ei sinänsä haittaa. Estin hänet noin vuosi sitten siksi, että halusin vaan tilanteesta eroon, koska meidän suhde äityi todella toksiseksi. Esto oli hyvä ratkaisu ja pääsin siitä suhteesta, ja etenkin siitä tunnemyrskystä, eroon. Nyt kuitenkin tuo mies kyttää jokaisen stoorini ja ihmettelen lähinnä miten hän jaksaa ja miksi.
Kommentit (23)
Koska luulee rakastavansa sinua tai ei ole löytänyt uutta tms sekavaa. Ei kerro hyvää, että ihminen toimii noin. Siis jos olet estänyt, ja hän ei kuitenkaan jätä rauhaan. Joku voisi tehdä tuollaisesta ilmoituksen poliisille.
Lopeta somettaminen niin asia ratkaistu
Vierailija kirjoitti:
Ai jonkun entisen sekopää-hoidon takia pitäusi oma elämä lopettaa? Hmm
Vierailija kirjoitti:
Onko lähettänyt siis viestejä?
Ei ole. Kyttää vain jokaikisen stoorini. Harmitonta siis oikeastaan. Enkä stooreissani julkaise mitään henkilökohtaista tai salaista. Silti kyllä todella outoa. Olen kuitenkin estänyt hänet. Hän teki minun takiani uuden käyttäjätilin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Kyttää vain jokaikisen stoorini. Harmitonta siis oikeastaan. Enkä stooreissani julkaise mitään henkilökohtaista tai salaista. Silti kyllä todella outoa. Olen kuitenkin estänyt hänet. Hän teki minun takiani uuden käyttäjätilin.
Ja teki sen omalla nimellään! Haluaa siis, että näen hänen kyttäämisen
Mulla samanlainen. Ei millään usko etten ole naisystävänsä. Tiedän ettei käy täysillä joten tiirailkoon, olen estänyt yhteydenoton. Ihmetyttää eikö näillä muuta elämää ole , näköjään ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet hyväksynyt hänet seuraajaksi? Eikös stoorit näy vain kavereille. Vai teetkö julkisia päivityksiä?
Älä vaan ainakaan enää tee tuon kanssa mitään.
Kerronko hauskan jutun?
Minulla on julkinen instatili, johon laitan vain tarinoita, jotta näen kuka ne käy katsomassa. Stalkkerini keksi alkaa huomionkipeyksissään alkaa seuraamaan minua. hetkeksi. Sitten poisti seuraamisen, ja alkoi taas seurata uudestaan. Hän ei käynyt katsomassa yhtään tarinaani(eikä sitä varten tarvitse seuratakaan, koska tilini on julkinen)hän vain seuraa, ei seuraa, seuraa, ei seuraa, koska näistä tuli minulle aina ilmoitus.
Miten fuckd up täytyy ihmisen olla että tällaista tekee?
Noh, toki estin hänet sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai jonkun entisen sekopää-hoidon takia pitäusi oma elämä lopettaa? Hmm
Somettaminen- elämää...
Laita tili salaiseksi ainakin joksikin aikaa. Ihan turha ruokkia stalkkeria julkisella tilillä, niin kauan kun annat hänen katsoa niin homma pysyy yllä.
Vierailija kirjoitti:
Laita tili salaiseksi ainakin joksikin aikaa. Ihan turha ruokkia stalkkeria julkisella tilillä, niin kauan kun annat hänen katsoa niin homma pysyy yllä.
Eiköhän Ap voi estää tuon ukkelin. Jotkut joutuvat pitämään julkista tiliä vaikkapa uransa takia
Laita tili salaiseksi vähäksi aikaa. Tai sitten estät uudelleen.
Ja ap ei estä tätä uutta profiilia syystä - niin, miksi?
Vierailija kirjoitti:
Ei näe tarvetta. Enemmänkin ihmettelee tuon miehen käytöstä
Ota kuvakaappaukset ja toimita poliisille. Estät sitä mukaan kun niitä tulee. Osta Amazonista minikamera. Talletat kuvamateriaalia lähestymiskieltoa varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näe tarvetta. Enemmänkin ihmettelee tuon miehen käytöstä
Missä vaiheessa näet? Stalkkaajat ovat maailmalla tappaneet uhrejaan.
luulen, että hänenkin olisi parempi ilman minua. Ap