Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Narsistin mobilepay vainoaminen

Vierailija
19.07.2022 |

Onko muilla kokemuksia narsisteista (ite oon diagnosoinu) jotka ei vaan jätä rauhaan? Oon estänyt kaikkialta missä voi ottaa yhteyttä, vaihtanut sähköpostin ja muuttanut, mut silti tulee edelleen 0,01 senttisiä mobilepaylla joilla laittaa viestejä ja ei vaan jätä rauhaan..

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahha ei sais nauraa, mutta anna toi mies mulle. Olis vähän pikkurahasta puutetta. Ei jumankauta näitä ukkoja.

Mut oikeesti kannattaa varmaan sieltä Mobile Payn ylläpidosta kysyä.

Vierailija
42/53 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

O han se nyt kumma, että tyyppi saa astella kotiisi sinun tahdosta riippumatta.

Sun pitää ottaa päätäntävalta asiassa heti omiin käsiisi.

Liian lepsua nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi maksaminen pitää sitoa puhelinnumeroon. Minunkin salainen puhelionnumeroni on tori-kauppojen ja taksimaksujen vuoksi monella kahjolla. Käteinen ei kelpaa, vaan aina tuputetaan tuota mobilepaytä.

applepay, paypal ja muut ovat paljon turvallisempia.

Sen vuoksi, että maksaminen on vaivatonta. Ja onhan se älyttömän kätevä, kun ei tarvitse tilinumeron kanssa säätää. Toki tällaisessa tilanteessa huono homma.

ihan yhtä helppoa se on noissa muissa sovelluksissa ja ilman puhelinnumeroa.

Vierailija
44/53 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Uhkaa poliisilla", salli mun nauraa. Ei tuollaista ihmistä kiinnosta lait, hän on niiden yläpuolella. Osta verkosta femma suhtkoht toimivaa piriä, anna se vaikka kontulan ostarilla parille huppariluurangolle ja anna osoite. Joudut kyllä itsekin kalterien taakse mutta sehän ei haittaa jos lapsia ei ole.

Mulla on itselläni lapsia, mutta ei tämän narsistin kanssa. En voi siis tehdä mitään laitonta, enkä haluakaan! Haluan vaan eroon hänestä. Kaivanut siis mun uuden osoitteen taas ja tulee koputtelemaan oveen silloin kun tietää et lapset on mulla (=en voi heittää ulos ja sanoa suoria sanoja ettei lapset ihmettele)

Mistä hän sen osoitteen aina saa tietoonsa? Oletko tehnyt DVV:lle ja Traficomille tietojenluovutuskiellot?

Lyhyesti ja ympäripyöreästi; on ammattilainen hakkeroinnissa ja löytää kaiken jos haluaa.

-ap

Ei hakkeri löydä verkosta sellaista tietoa mitä rt sinne laita. Eikä varmasti hakkeroi väestörekisteriä.

En osaa sit sanoa miten löytää ne😢 enkä pysty kertoo tarkemmin, mut hällä on kaikki suomen rekisterit käytössä työn puolesta

No tee sitten ilmoitus hänen esimiehelle, että hän katselee sieltä luvatta tietoja!

Vierailija
45/53 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi maksaminen pitää sitoa puhelinnumeroon. Minunkin salainen puhelionnumeroni on tori-kauppojen ja taksimaksujen vuoksi monella kahjolla. Käteinen ei kelpaa, vaan aina tuputetaan tuota mobilepaytä.

applepay, paypal ja muut ovat paljon turvallisempia.

Sen vuoksi, että maksaminen on vaivatonta. Ja onhan se älyttömän kätevä, kun ei tarvitse tilinumeron kanssa säätää. Toki tällaisessa tilanteessa huono homma.

ihan yhtä helppoa se on noissa muissa sovelluksissa ja ilman puhelinnumeroa.

Okei. Etsitäänkö maksajan/vastaanottajan tiedot nimellä vai kuinka? Itse pidän mobilepaytä kätevänä just se vuoksi, kun yleensä kaikkien tuttujen numerot on tiedossa niin rahan siirtäminen käy nopeasti ilman ylimääräistä säätöä.

Toki tuntemattomien ja hullujen kanssa ei toimi.

Vierailija
46/53 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy mobilepayn asiakaspalvelusta voiko sen estää?

Oon kysynyt, ei voi. Sama kun tilinumeroa ei voi estää. Mulla tulee viestit suoraan puhelimen näytölle, kun mobilepaylla laittaa rahaa.

-ap

Lopettaisin kokonaan mobilepayn käytön. Muut asioinnit voi hoitaa toista kautta. Tärkeintä sulkea narsistin keinot kokonaan. Ja yhteydenotot estoon etkä vastaa yhtään mitään , et edes että "vien kohta asian poliisille", ei mitään, nollatoleranssi. JOs tulee ovelle/kiinni, puolustat henkeäsi keinolla millä hyvänsä.

Vierailija
47/53 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Uhkaa poliisilla", salli mun nauraa. Ei tuollaista ihmistä kiinnosta lait, hän on niiden yläpuolella. Osta verkosta femma suhtkoht toimivaa piriä, anna se vaikka kontulan ostarilla parille huppariluurangolle ja anna osoite. Joudut kyllä itsekin kalterien taakse mutta sehän ei haittaa jos lapsia ei ole.

Mulla on itselläni lapsia, mutta ei tämän narsistin kanssa. En voi siis tehdä mitään laitonta, enkä haluakaan! Haluan vaan eroon hänestä. Kaivanut siis mun uuden osoitteen taas ja tulee koputtelemaan oveen silloin kun tietää et lapset on mulla (=en voi heittää ulos ja sanoa suoria sanoja ettei lapset ihmettele)

Mistä hän sen osoitteen aina saa tietoonsa? Oletko tehnyt DVV:lle ja Traficomille tietojenluovutuskiellot?

Lyhyesti ja ympäripyöreästi; on ammattilainen hakkeroinnissa ja löytää kaiken jos haluaa.

-ap

Ei hakkeri löydä verkosta sellaista tietoa mitä rt sinne laita. Eikä varmasti hakkeroi väestörekisteriä.

En osaa sit sanoa miten löytää ne😢 enkä pysty kertoo tarkemmin, mut hällä on kaikki suomen rekisterit käytössä työn puolesta

No tee sitten ilmoitus hänen esimiehelle, että hän katselee sieltä luvatta tietoja!

Muuta ja posti restante. Muuta toiselle puolelle suomea niin ei tule käymään. Suomessa ei linnaan joudu pitkiksi aikaa joten kannattaa punnita sitä vs narsisti vainoo sua loppuelämäsi mikä voi olla vuosikymmeniä.

Vierailija
48/53 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovi lukkoon niin, että lapset ei sitä saa avattua sisältä. Jos mies tulee oven taakse, soitat poliisit. Joka kerta. Ei siitä sinulle tule ongelmia, näytät vaikka niille poliiseille ne miehen lähettämät viestit. Että häiriköi sinua. Ja kerrot, että on jotenkin urkkinut osoitteesikin. Jos pystyt, muuta. Mahdollisimman kauas, salaat osoitteen, vaihda numeroa ja vaikka nimeäkin. Pyydä apua viranomaisilta, vaikka eri paikkakunnalta, jos mies tuntee teidän kaupungin poliisit tms.

Vierailija
49/53 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit heittää ulos. Jos ne lapsesi on sen ikäisiä että osaavat toisten käytöstä ihmetellä niin osaa ne myös nähdä ettei kaikki hyvin.

Sinusta vaan tulee heille aikuinen jota eivät pidä turvallisena jos annat tuon jatkua.

Kiitos herätyksestä. Lapset on sen ikäsiä, että eivät ymmärrä kunnolla, mutta narsisti on lahjonut ne luulemaan että äiti on paha jos oon heittänyt miehen ulos. Tuo aina lahjoja heille ja jompikumpi avaa ja en tiedä miten siinä vaiheessa heittää narsisti ulos, kun lapset on ihan innoissaan että hän tuli tuomaan lahjoja😔

Olisiko sen ikäisiä että voisit rehellisesti kertoa ettei se toinen ole ihminen joka haluaa hyvää teille vaikka niin esittää? Ja pyytää etteivät päästä sisään ilman lupaasi.

Kannattaa luottaa lapsiin, ne on oikeasti todella hyviä havainnoimaan toisten tunnetiloja, etenkin nuoremmat.

Löysitkö mistä ilmoitukset saa pois mp sovelluksessa?

Lue lapsille satu "seitsemän pientä kiliä" ja kerro että ko.tyyppi on kuin sadun susi. Kyllä ymmärtävät!

Vierailija
50/53 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Nyt alkaa haiskahtaa koko juttu.

Jos et keksinyt tarinaa, niin rekisterien tutkimisesta jää aina jälki. Voit tehdä rikosilmoituksen, jos epäilet urkintaa.

Vierailija
51/53 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan ennen ei voinut estää mitenkään. Sain aikoinaan kunnon häirikön perääni. Sekopää akka luuli että kaikki on hälle velkaa ja lähetti pyyntöjä ihmisille

Vierailija
52/53 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit heittää ulos. Jos ne lapsesi on sen ikäisiä että osaavat toisten käytöstä ihmetellä niin osaa ne myös nähdä ettei kaikki hy

Hommaa turvalukko. 

Vierailija
53/53 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyesti j

Muuta ja jätä osoitteenmuutos tekemättä maistraattiin, postiin, kaikkialle.