Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan saanut ketään sekoamaan pelkällä olemassaolollasi?

Vierailija
19.07.2022 |

Minä olen. Yhden miehen ja yhden naisen. Niin paljon vihaavat minua, että heiltä on mennyt jo järki.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole tuollaisesta ennen kuullutkaan. Kerro lisää, miten niin on tapahtunut noin? Mitä siis tapahtui? Mitä teit ja miten he reagoivat ym?

Vierailija
2/18 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole tuollaisesta ennen kuullutkaan. Kerro lisää, miten niin on tapahtunut noin? Mitä siis tapahtui? Mitä teit ja miten he reagoivat ym?

En ole tehnyt mitään enkä ole ollut vuosiin kummankaan kanssa tekemisissä, mutta yhä edelleen vihaavat minua niin paljon, että ovat sekoamispisteessä. Minun olemuksessa on jotain....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis ylirauhallinen ja kun eivät saa sinua pois tolaltaan, he ovat ne jotka saavat hepulin?

Vierailija
4/18 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain töissä yhden ihmisen, mutta se saattoi olla jo hermoraunio muutenkin. Ehkä 😟

Vierailija
5/18 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain töissä yhden ihmisen, mutta se saattoi olla jo hermoraunio muutenkin. Ehkä 😟

No, jos saa raivareita töissä, niin on vihanhallintaongelmia. Pahoja sellaisia.

Vierailija
6/18 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tehnyt mitään enkä ole ollut vuosiin kummankaan kanssa tekemisissä, mutta yhä edelleen vihaavat minua niin paljon, että ovat sekoamispisteessä. Minun olemuksessa on jotain....

Siis miksi et kerro mitään, vaikka kysytään? Miten se vihaaminen muka ilmenee, ja miten heidän sekoamispisteensä ilmenee? Kuulostaa ihan omituiselta.

Vierailija
7/18 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi et kerro mitään, vaikka kysytään? Miten se vihaaminen muka ilmenee, ja miten heidän sekoamispisteensä ilmenee? Kuulostaa ihan omituiselta.

On ihan outoa, mikseivät pääse minusta yli?

Vierailija
8/18 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No älä sitten kerro mitään. Miksi edes teit aloituksen?

Vierailija
9/18 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet niin karismaattinen. Eivät voi elää ilman sinua.

Vierailija
10/18 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä (eri kuin ensimmäinen vastaaja) olen opettaja. Yleensä tulen hyvin tai neutraalisti toimeen oppilaitten kanssa, mutta siten on muutamia tyyppejä, jotka tuntuvat tosissaan vihaavan, jopa niin että uhkaavat tappaa minut tai väittää minun ahdistelleen heitä, niin että pääsevät minusta eroon. Tapauksia yhdistää se, että olen ollut aika tiiviissä yhteistyössä heidän vanhempiensa kanssa, jotta saan heidät käyttäytymään. Eli ovat kyllä tainneet hermostua toimintaani pelkän olemassaolon sijasta.

Vierailija
11/18 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä jääkin sitten ainoaksi saavutukseksesi, josta sinut (ehkä) tullaan muistamaan. Ei kusipäisyys kuitenkaan ole varsinaisesti mikään meriitti.

Vierailija
12/18 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain ihmisillä on kaippa jotain ongelmia. Ja vaikkapa kroonisesti tarkkailevat ympäristöään, olisiko joku jota voisi painaa alaspäin, tai yrittääkö joku olla parempi kun minä. Kaippa jotain projisointia.

Mua esim vihaa yksi sairaanloisen ylipainoinen nainen koirapuistosta, koska kerran komensin kovemmin sen koiraa, joka todellakin hyökkäsi omani päälle. Ja ko. koiran riehumista kauhistellaan ihan yleisesti. Tätä kestänyt jo monta vuotta :D

Ilmeisesti apn vihaajien pikku ego on saanut kolauksen, voisiko siinä olla syy?

Vierailija
13/18 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aiheutan usein sen että minusta aletaan vaan syystä tai toisesta puhumaan pahaa. Olen ollut kutsuttuna muutamiin kekkereihin vaan sen vuoksi että saadaan syntipukki jota haukkua ja pilkata. 

Kovasti kuitenkin ihmiset haluaisivat avautua minulle luottamuksella. 

En tiedä yhtään mistä on kyse.

Vierailija
14/18 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillain ihmisillä on kaippa jotain ongelmia. Ja vaikkapa kroonisesti tarkkailevat ympäristöään, olisiko joku jota voisi painaa alaspäin, tai yrittääkö joku olla parempi kun minä. Kaippa jotain projisointia.

Mua esim vihaa yksi sairaanloisen ylipainoinen nainen koirapuistosta, koska kerran komensin kovemmin sen koiraa, joka todellakin hyökkäsi omani päälle. Ja ko. koiran riehumista kauhistellaan ihan yleisesti. Tätä kestänyt jo monta vuotta :D

Ilmeisesti apn vihaajien pikku ego on saanut kolauksen, voisiko siinä olla syy?

Jotain tuollaista on taustalla, mitään pahaa en ole kummallekaan tehnyt. Mutta sen olen huomannut, että rauhallisuus saa jotkut ihmiset raivon partaalle. Jos ei saa provosoitua vaan toinen vain hymyilee rauhallisesti takaisin. Kerran yhdessä tilaisuudessa yksi nainen(eri kuin aloituksessa mainitsemani) kaatoi melkein pöydän, kun en lähtenyt sen v..uiluun mukaan. Vierestä seurannutkin kommentoi hermostujalle jotain aggressiosta eli ei ollut omaa kuvitelmaani.

Ap

Vierailija
15/18 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuksesta olen. Minua on esim. töissä pyytänyt elämänkumppanikseen mies, jonka olin nähnyt vajaa tuntia aikaisemmin. Kieltäydyttyäni hän palasi uusimaan pyyntönsä kolmesti ennen kuin uskoi kiellon. Alunperin hän tuli korjaamaan työajanseurannan laitetta. Kolme viimeistä reissua olivat muka tarkastuksia.

Vastaavia on muitakin.

Vierailija
16/18 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihanhallintongelmia, narsismia, luonnehäiriöitä.

Vierailija
17/18 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä (eri kuin ensimmäinen vastaaja) olen opettaja. Yleensä tulen hyvin tai neutraalisti toimeen oppilaitten kanssa, mutta siten on muutamia tyyppejä, jotka tuntuvat tosissaan vihaavan, jopa niin että uhkaavat tappaa minut tai väittää minun ahdistelleen heitä, niin että pääsevät minusta eroon. Tapauksia yhdistää se, että olen ollut aika tiiviissä yhteistyössä heidän vanhempiensa kanssa, jotta saan heidät käyttäytymään. Eli ovat kyllä tainneet hermostua toimintaani pelkän olemassaolon sijasta.

Nämä nuorethan käyttäytyvät väkivaltaisesti ja on selvää, että eivät siedä heidän huonoon käyttäytymiseen puuttumista. Todennäköisesti kieltävät koko asian, kuten aikuiset väkivaltaisen käytöksen takia ongelmiin joutuneet. Toivottavasti saat työnohjausta?

Vierailija
18/18 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koira sekoaa, kun tulen kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä