Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NYT kun työtön saa tienata 300 e kk ilman että se vaikuttaa ansiosidonnaiseen tai työkkärikorvaukseen!!!

AndyMcProfeetta
19.07.2022 |

niin miksi tekisin enempää töitä kuin 3 päivää kuussa, siitä saa 300 e ja päälle ansikka ja ruokajonon herkut. se tekee rahana jo 1400 e kk tulot ja ilmaiset ruoat.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla vaikea saada töitä vain 3 päiväksi per kuukausi, oishan se hienoa toki

Vierailija
2/16 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan teet 30 päivää kuussa hintaan 10€/päivä. 193

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oot laittanut riman tosi korkealla itsenäisyyden suhteen.

4/16 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan se on noin ollut 😅 Koronan takia jossain välissä sai tienata jopa 500e.

Vierailija
5/16 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kyllä täyslusmu

Vierailija
6/16 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin unohdit verot? Voi tuo kyllä onnistua. Itse pystyisin tekemään yhtä hommaa tuon verran nytkin, mutta ei huvita päivätyön lisäksi.

Vierailija
7/16 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 päivän open sijaisuus kuussa, sitten aina puhelin kiinni ettei kukaan soita töihin. ja mallorcalle loppukuuksi kalalle. näin mä teen.

Vierailija
8/16 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nytkin oon verotoimiston jonossa alentamassa ansikan veroja 25 prossasta, jos saisi 15 prossaan

Vierailija
9/16 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin unohdit verot? Voi tuo kyllä onnistua. Itse pystyisin tekemään yhtä hommaa tuon verran nytkin, mutta ei huvita päivätyön lisäksi.

300€/k on 3600€/v. ei siitä ainakaan mitään veroja tarvitse maksaa. Onko ansiosidonnainen veronalaista tuloa? Mutta ap tosiaan jos löydät homman, josta maksetaan 100€/pvä niin onnittelut!

Vierailija
10/16 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko siinä jokin pykälä, että jatkuvasti ei voi tuota tehdä, vaan satunnaisesti, ettei lasketa vuosituloksi, mikä taas alentaisi tukia. Tarkista ennenkuin teet yhtään mitään ettei myöhemmin tarvi raivota kelalle/soskulle/työkkärille/verottajalle.

Vierailija
11/16 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisenavustajan tunteja teet tolla summalla kuussa.

Vierailija
12/16 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettajan sijaisuus 20 e tunti, ei tarvii kuin 5-6 tunnin päivä ala asteella, se on jo 100-120e

Vierailija
13/16 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

300€/k on 3600€/v. ei siitä ainakaan mitään veroja tarvitse maksaa. Onko ansiosidonnainen veronalaista tuloa? Mutta ap tosiaan jos löydät homman, josta maksetaan 100€/pvä niin onnittelut!

On, siitä maksetaan liki 20% (kunnallisvero) veroja koska se ei ole työtuloa eikä siitä saa työtuloihin liittyviä vähennyksiä.

Vierailija
14/16 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On veronalaista ja verot maksetaan yhteenlasketuista tuloista. Ei se mene niin, että pienet tulot monesta lähteestä verotettaisiin omina erinään.

Vierailija
15/16 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki työttömyyskorvaukset ovat veronalaisia.

Ansiosidonnaisesta prosentti on muistaakseni tuo 25% ja kelan maksamasta minimistä 20%.

Vierailija
16/16 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet jakaa esim. lehtiä tai mainoksia muutaman kerran viikossa. Ihan hyvää lisätuloa se 300 euroakin on. Eikä tarviste maksaa salimaksua-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi