Onko normaalia, että 17v tyttö nukkuu ystävänsä kanssa samassa sängyssä?
Hänen kaveri myös 17v. Ovat ystäviä ja nyt hän kutsuu yökylään. Kuulemma tytöt nukkuvat samassa sängyssä vaikka vieraspetikin olisi.🙄
Kommentit (34)
Kyllä on normaalia. Minäkin 50v. nukuin juuri hotellissa ystävän vieressä parisängyssä ja oli vielä vain yksi leveä peittokin.
Haluaisin olla kärpäsenä klitoriksen nupulla.
Siellä on sormet kiimanesteistä märkinä.
Tytöt riisuu toistensa pikkupöksyt ja lipsuttelee piirakkaa! <3
No onko normaalia, että nukuimme siskoni kanssa parivuoteessa viikon verran?
Olin tuolloin 22 ja siskoni 26, joskus lomareissulla käy noin.
Entä kun työkeikalla nukuimme kaverini kanssa parisängyssä yhden yön? Miehiä siis molemmat.
Vierailija kirjoitti:
No onko normaalia, että nukuimme siskoni kanssa parivuoteessa viikon verran?
Olin tuolloin 22 ja siskoni 26, joskus lomareissulla käy noin.
Entä kun työkeikalla nukuimme kaverini kanssa parisängyssä yhden yön? Miehiä siis molemmat.
Entä jos 22 veli nukkuu 26 vuotiaan veljen kanssa vierekkäin ja pikku halikin annetaan siinä illalla vielä? Joskus lomareissulla käy noin.
Kuopus on 20v ja nukkuu samassa sängyssä jos muita ei ole. Siskonpediksi tuota ennen kutsuttiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 37 ja nukun ystäväni vieressä, niin tehtiin myös lapsena ja teininä.
Tuskin jos on kaksi sänkyä huoneessa
Tai no mistäs minä tiedän sinusta
Ollaan oltu hotellissa missä oli kaksi huonetta, mutta nukuttiin siinä samassa parisängyssä silti viikko. On kiva höpöttää ennen nukkumaan menoa.
Olipa pieni hotelli!
Nämä "vastaukset" ovat aivan järkyttäviä. Mikä ihmisiä oikein vaivaa? Toivottavasti tämä aloitus ei ollut aito kysymys, jottei aloittaja joudu järkyttymään turhaan.
Mutta vastauksena itse kysymykseen: on ihan normaalia.
Kyllä sitä tuossa iässä tuli useinkin nukuttua tyttökavereitten kanssa samassa sängyssä, ja siis ihan vaan nukuttua (ja höpöteltyä). Ihan miehen kanssa kaikki päätyi yhteen kuitenkin. Joten normaalia.
Tätä kyllä en koskaan ole ymmärtänyt, että naiset nukkuu samassa sängyssä. Jos 2 miestä nukkuu niin ei ole heteropeliä se
M29
Vierailija kirjoitti:
Tätä kyllä en koskaan ole ymmärtänyt, että naiset nukkuu samassa sängyssä. Jos 2 miestä nukkuu niin ei ole heteropeliä se
M29
Kyllä vaan, itse ainakin olen nukkunut hyvän? kaverin luona leveässä sängyssä, enkä usko että kenelläkään kävi mielessä mitään seksuaalisuuteen liittyvää. Väsymykseen littyvää kyllä baarireissun jälkeen? :D
Penikseni seisahtui pelkästä mielikuvasta.