Suullinen irtisanoutumisilmoitus
Ilmoitin esimiehelle puhelimitse että lopetan työt koska en päässyt noin viikkoon töihin paikan päälle käymään. Esimies sanoi että kirjoittaa puolestani irtisanoutumislapun, ja se jää valmiina odottamaan allekirjoitustani. Tänään töissä huomasin että ei hän ollutkaan lappua kirjoittanut. Voinko sen vielä viikkoa myöhemmin kirjoittaa ja laittaa irtisanoutumispäivämääräksi sen päivän kun asiasta soitin? Vai laitanko päiväksi tämän päivän? Mitään todistettahan tuosta ei nyt ole että olen viikko sitten puhelimitse itseni irtisanonut
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Jälkiviisaanahan sitä voi todeta että hyvä olisi ollut kuitenkin laittaa s-postia perään, en vaan osannut yhtään epäillä että hän sen jättäisi kirjoittamatta kun itse ehdotti asiaa
Niin eipä se enää tähän tilanteeseen auta mutta ens kerralla muistat että kaikesta vastaavasta kirjallinen viesti. Ja tietty tämän mainitsemisesta on hyötyä jos joku lukee, joka ei ole asiaa tullut ajatelleeksi aiemmin.
No aina sitä ei tule ajatelleeksi kaikkea, ei voi mitään. Kyllä minäkin kirjoittaisin ilmoituksen sille päivälle kun asiasta olen soittanut ja laittaisin vielä ilmoitukseen että irtisanoutuminen tehty puhelimitse päivänä xx.xx henkilölle xx.xx. Ja ensi kerralla sitten kaikki kirjallisena.