Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluasitko olla samanlainen sisustuksessa kuin anoppisi?

Vierailija
20.10.2006 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta puistattavaa.

Vierailija
2/17 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikos se nyt 3 ku ei onnistu tuo tewkstin lainaaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aika moderni, mutta en itse voi sietää tumman väristä kirjahyllyä ja nahkasohvia... tai sitä kauheaa tyypillisen itämaisen plyysimaton kuviota!

Vierailija
4/17 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sälää kertyy vuosi vuodelta (kuukausi kuukaudelta) enemmän, koskaan ei siivota, pieni kämppä, tavaranpaljous ja mauttomuus on jotain uskomatonta. Niin ja muutama kotikissa lisäämässä sotkun määrää. Anopilla on mm (laskin kerran) 65 huulipunaa kylpyhuoneen hyllyllä...

Vierailija
5/17 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten makumme on ihan identtinen, meillä on mm. täsmälleen samoja astioita ja kotiemme värimaailma on samanlainen. En tiedä ketään jolla olisi yhtä sama maku kuin minulla. Ikäisekseen anoppi on erittäin moderni - ja minun makuni taas on klassinen.

Ja makumme on siis pelkistetty, funktionalistinen.

Vierailija
6/17 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi suurin osa huonekaluista on muiden vanhoja, joka nyt ei välttämättä olisi tietysti huono, mutta nyt vaan on. Se on meillekin lahjoitellut vanhoja kalusteita, jotka on ihan kaatiskamaa.

Kiitos, mutta ei meille kiitos

Vierailija
7/17 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein sovi meidän tyyliin, liikaa puuta, tumman punertavaa nahkaa, koriste-esineitä... ei sovi minulle...

Vierailija
8/17 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko mä ainoa, jonka anoppi ei sisusta lainkaan. Appiukko sisustaa hyvällä maulla. Tyylikkäimpiä huusholleja, joissa olen käynyt. Modernia taidetta (pääasiassa grafiikkaa ja jonkun verran veistoksia), talonpoikaisantiikkia, Kukkapuroja, Artekia, Ikeaa, tuoreita kukkia jne. sulassa sovussa keskenään. Heillä on samaan aikaan väljää, tyylikästä ja kodikasta. Olen aivan rehellisesti kateellinen appiukolleni hänen hyvästä tyylitajustaan ja värisilmästään.

Alkuperäiseen kysymykseen siis: Haluaisin olla kuten anoppi, mutta vain sillä edellytyksellä, että mies hoitaisi sisustuksen. Jos ukkoni olisi tullut isäänsä, ei olisi mitään valittamista. ;)

Vierailija
9/17 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopilla 36 neliön yksiö missä ei seinustalla yhtään tyhjää koloa, kammottava ja kaiken lisäksi uskovainen niin seinillä kaikki taulut jotain jeesus aiheisia!!

Ei kiitos meille samanlaista sisustusta!!

Vierailija
10/17 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on hamsteri, joka paikka täynnä tavaraa, sohvia on pienessä olohuoneessa 3 ja kaikki niin täynnä tavaraa, että istumapaikkaa on turha etsiä. Lisäksi anopilla on taipumus valita harmaita kukallisia materiaaleja.

Mä taas pidän väreistä ja selkeistä linjoista.

Vierailija
11/17 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa koriste-esineita. Tavaroita kasoissa nurkissa.

Huonekalut ovat kaikki eri sarjaa. Sänkynä vain patja.. Koko asunto täynnä moottoreita ja osia sieltä sun täältä (no joo, ei ole anopin vika kyllä..)

Vierailija
12/17 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä 45 vuoden ikäero tosiaan näkyy. Niin kauheita kalusteita. Joitain kivoja pikkuideoita voisin kyllä lainata.

Vierailija
13/17 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi rakastaa valkoisen nahan ja tumman puun yhdistelmää. Ennen tätä hänellä oli tummansininen kausi. Kaikki näytti kamalan tunkkaiselta. Sitä ennen piti olla ruskeaa nahkaa ja marmoria. Tosi tyylikäs anoppi:-)

Vierailija
14/17 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mielenkiintoista nähdä, miten hän sisustaisi jos olisi rahaa siihen käytettävissä yhtään. Ainakin tykätään samoista asioista aika paljon, jos jotain ollaan käyty yhdessä kiertelemässä ja katselemassa. Raha ratkaisee. Anopilla omaa sisustusta taitaa olla vain kukkameri.

Vierailija
15/17 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis tosiaankaan haluaisi olla hänen kaltaisensa sisustaja.

Vierailija
16/17 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan liian konservatiivista ja arvokasta!

Vierailija
17/17 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi ja appiukko ovat sisustaneet kotinsa Artekilla, marimekolla ja finnlaysonilla. Käyttävät suomalaista aina kun sitä on saatavilla eikä hinnalla ole väliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme