Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitajilla pitäisi olla myös tupakointikielto, varsinkin kerrostaloissa asuvilla.

Vierailija
18.07.2022 |

Rokotepakko jo on niin pitäisi kyllä olla myös savuton koska on edesvastuutonta polttaa savukkeita kerrostalon parvekkeella ja savuttaa muita ihmisiä ja pakottaa muutkin haistelemaan savua. Hoitajien tulisi ajatella muita ja pyrkiä suojelemaan ihmisiä. Minäkin olen astmaatikko ja hoitajanaapuria ei kiinnosta yhtään muut ihmiset tai se että kesällä olisi kiva pystyä pitämään ikkunoita auki, ei, savuttaa vaan ja aiheuttaa muille pahaa oloa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestisi innoittamana menenkin parvekkeelle polttamaan sikarin.

Vierailija
2/10 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta savuttomaan taloon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa asuu sairaanhoitaja joka polttaa. Oli jopa aluksi hoitamassa koronapotilaita mutta vaihtoi kun ei kestänyt.

Vierailija
4/10 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astmahan on tutkitusti seurausta epäterveellisistä elämäntavoista, ja näin ollen on itse aiheutettua.

Vierailija
5/10 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, voit valita ihan itse asuinpaikkasi. Jos valitset talon, jossa sallitaan tupakointi, niin älä viitsi vinkua.

Savuttomia taloja löytyy nykyisin paljon. Valinta on sinun.

Vierailija
6/10 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa typerä provo.

Vierailija
7/10 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savuttavia hoitajia tarvitaan hoitamaan savuttavia potilaita/ asiakkaita. Minä savuttomana hoitajana tahtoisin työskennellä vain savuttomassa ympäristössä, mutta tämä ei tällä hetkellä onnistu, koska asiakkaat tahtovat tupakoida kotonaan, jopa sisällä ja heitä ei voi estää tupakoimasta. Vai voitaisiinko evätä apu  sisällä tupakoivilta? 

Vierailija
8/10 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Savuttavia hoitajia tarvitaan hoitamaan savuttavia potilaita/ asiakkaita. Minä savuttomana hoitajana tahtoisin työskennellä vain savuttomassa ympäristössä, mutta tämä ei tällä hetkellä onnistu, koska asiakkaat tahtovat tupakoida kotonaan, jopa sisällä ja heitä ei voi estää tupakoimasta. Vai voitaisiinko evätä apu  sisällä tupakoivilta? 

Kyllä minusta voisi evätä hoidon jos sisällä savuttaa, sen aikaa kun joku tulee hoitamaan pitäisi osata olla polttamatta ja avata ikkuna!!, ei kenenkään pitäisi olla pakko tahtomattaan altistua epäterveelliselle savulle.

Vierailija
9/10 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ennen hoitoalalla ja ihmettelin, kun noin puolet hoitajista tupakoi. Nyt opettajana en ole havainnut kenenkään kollegan polttavan tai haisevan tupakalla.

Vierailija
10/10 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten enää surkeampaa aloitusta keksinyt, ehdotan että annetaan sinulle palkinto päivän surkeimmasta avauksesta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi