Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tylyin toteamus mikä sinulle on sanottu kohteliaisuutena

Vierailija
18.07.2022 |

Eli on tarkoitettu kohteliaisuudeksi, mutta pikemminkin otit siitä nokkiisi.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran minulle todettiin kirkkain silmin, että: "Voi kun olet laihtunut sitten viime näkemän". Todellisuudessa olin lihonnut pari kiloa.

Vierailija
2/12 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei sattunut minulle, mutta tapailukumppanina ollut nainen otti tästä nokkiinsa. Harrastettiin ensimmäistä kertaa seksiä. Käänsin hänet sitten perse pystyssä itseäni kohti, survaisin takaapäin munan sisään ja totesin: Nyt setä sinut siementää!

Tästä veti älyttömät herneet nenään :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on todettu, että olet varmaan todella nirso, kun et ole vielä tuolla ulkokuorella miestä rinnallesi löytänyt. No, syy on ihan siinä, että en ole miehiin päin.

Vierailija
4/12 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olet ihan nätti kun olet laihtunut."

Vierailija
5/12 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten sä voit olla noin fiksu?"

Alkoholisti äidin adoptiolapsen pitäisi ilmeisesti olla enemmän vasemman jalan saapas kuin mitä minä olen?

Vierailija
6/12 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytin kaverille uuden naisystävän kuvaa. "Sehän on nätti nainen!", hän totesi yllättyneenä. Aivan kuin minulla ei voisi olla nättiä tyttöystävää.

Vierailija
7/12 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"On parempi olla hiljaa, jos ei ole mitään hyvää sanottavaa."

Sitten tämän sanonut henkilö oli hiljaa hyvin pitkään, eikä vastannut yhteenkään kysymykseen esimerkiksi kaverini työnlaadusta, työpanoksesta yms. Minä ja moni muu satuimme kuulemaan tämän ja kommentti tuntui todella tylyltä.

Vierailija
8/12 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköjutuista oli puhe ja yksi keski-ikäinen nainen totesi minusta, että onhan "Tiinalla" kuitenkin kauniit kädet. Olen lievästi ylipainoinen ja tuli vähän kurja olo. Kauniit kädet? Onko käsiä edes kauniita ja rumia?? Olisi jättänyt sanomatta kokonaan. Ihan ku kehuisin jotain ihmistä siitä että sillä on kaksi jalkaa!

Vierailija
9/12 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lirputtelin kielellä klitorista, niin nainen voihki ja totesi, että kuinka tekee hyvää. Sitten yhdynnässä oli lähinnä vain hiljaa. Kyllä tuli vaivaantunut olo.

Vierailija
10/12 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus, mummoni ilahtuneena "oleksää laihtunt!" kun olin 15v ja vartalonmyötäinen paita päällä. Olen aina ollut normaalipainoinen, rintava ja reitevä vaan. Ei tuntunut kivalta kun oli muutenkin kauheat itsetunto-ongelmat tuohon "heroin chicin" aikaan

Vierailija
11/12 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sä oot outo :)"

Exäni

Vierailija
12/12 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihomiseni jälkeen minun sanottiin muuttuneen edukseni ja naisellisemmaksi.