Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopez vaihtoi sukunimensä

Vierailija
18.07.2022 |

Asiahan ei tietenkään tippaakaan muille kuulu, mutta vähän silti ihmetyttää. Jennifer Lopez on nyt siis avioliiton myötä Jennifer Affleck.

Itse en ymmärrä sukunimen vaihtamista muutenkaan, mutta vielä vaikeampi sitä on ymmärtää kun 52-vuotias nainen heittää ison osan vuosikymmenien ajan rakentuneesta brändistään roskakoriin avioliiton vuoksi. Ben ja Jennifer ovat molemmat menestyneitä ja nimistään tunnettuja ihmisiä. En tajua tuota nimen vaihtoa ollenkaan, varsinkin kun lapsia tuskin heille on enää tulossa.

Herättääkö tämä muissa mitään ajatuksia?

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/37051814-bd47-4187-b244-43c981…

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö edes sukunimihullulla ole mitään sanottavaa..? :D

Ap

Vierailija
2/39 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän hän brändinimenään pidä Lopezin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennifer ei enää tarvitse rahaa, vaan on nyt saanut toivomansa rakkauden. Tekevät varmaan kuitenkin alkuhuumassaan taas yhdessä jonkun leffan, toivottavasti paremman kuin flopanneen Gigglin (nimi varmaan väärin).

Vierailija
4/39 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän hän brändinimenään pidä Lopezin.

No luulisi kyllä.

Ap

Vierailija
5/39 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jennifer ei enää tarvitse rahaa, vaan on nyt saanut toivomansa rakkauden. Tekevät varmaan kuitenkin alkuhuumassaan taas yhdessä jonkun leffan, toivottavasti paremman kuin flopanneen Gigglin (nimi varmaan väärin).

En miettinytkään asiaa rahan kannalta. JLolla on pinkka kunnossa ja tuo nimenvaihdos tuskin vaikuttaa rahavirtoihin millään tavalla.

Vaatiiko rakkaus sen nimenvaihdon?

Ap

Vierailija
6/39 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti käytää taitelija nimenä Lopez.

Vierailija
7/39 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jlo -> Jaf

Vierailija
8/39 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon kovasti, että ovat nyt onnellisia.

Vierailija
9/39 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän sukunimeni siskojeni vuoksi, se yhdistää meitä todenteolla. Jos olisin ainoa lapsi, varmasti olisin isäni sukunimen vaihtanut joksikin muuksi, en ole sivulleni mitään velkaa.

Vierailija
10/39 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Käyttää mun Munchenissä asuva ja uraa luova vanhimman isosiskoni suomalainen kummitäti entisen aviomiehensä sukunimeä taiteilijanimensä sukunimenä, vaikka menikin naimisiin 6 vuotta sitten saksalaisen miehen kanssa ja otti uuteen yhdistelmä sukunimeensä tyttönimensä. On asunut Saksassa jo 27 vuotta.

Vierailija
11/39 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Käyttää mun Munchenissä asuva ja uraa luova vanhimman isosiskoni suomalainen kummitäti entisen aviomiehensä sukunimeä taiteilijanimensä sukunimenä, vaikka menikin naimisiin 6 vuotta sitten saksalaisen miehen kanssa ja otti uuteen yhdistelmä sukunimeensä tyttönimensä. On asunut Saksassa jo 27 vuotta.

En nyt ihan tajunnut miten tämä liittyi aiheeseen.

Ap

Vierailija
12/39 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se haluaa uudistaa brändiään tai aloittaa aivan uuden minä-brändin rakentamisen?

Vierailija
13/39 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se haluaa uudistaa brändiään tai aloittaa aivan uuden minä-brändin rakentamisen?

Olisi ehkä vähän modernimpaa rakentaa sitä minä-brändiä muulla tavoin kuin ottamalla miehen sukunimi...

Ap

Vierailija
14/39 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se tykkää enemmän Affleckista, samasta syystä minäkin vaihdoin aikanaan.

Ja tietty se ettei Jenskaa eikä minua palstarakkien ulinat kiinnosta.

Me tehdään niin kuin halutaan.

Vierailija
15/39 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi ehkä vähän modernimpaa rakentaa sitä minä-brändiä muulla tavoin kuin ottamalla miehen sukunimi...

Ap

Sanoo nainen joka roikkuu päivänsä ulisemalla av-palstalla!

Taitaa Jennifer olla menestyneempi kuin sinä. Molemmilla nimillään.

Vierailija
16/39 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti käytää taitelija nimenä Lopez.

Ja osaa varmaan myös yhdyssanat!

Vierailija
17/39 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sanoo nainen joka roikkuu päivänsä ulisemalla av-palstalla!

Taitaa Jennifer olla menestyneempi kuin sinä. Molemmilla nimillään.

No on kyllä aivan pomminvarmasti menestyneempi kuin minä. :D Olisi vaikka muuttuisi nimettömäksi.

Miksi meni noin tunteisiin tämä aihe?

Ap

Vierailija
18/39 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin että liittyy tohon taitelijanimijuttuun, että aviopuolisona voi säilyttää edellisestä liitosta sukunimen tai tyttönimensä, jos on tullut tunnetuksi sen kautta.

Vierailija
19/39 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin että liittyy tohon taitelijanimijuttuun, että aviopuolisona voi säilyttää edellisestä liitosta sukunimen tai tyttönimensä, jos on tullut tunnetuksi sen kautta.

Tie t en ki n v o i. E i s i tä m i k ä än l a k i mä ä rä ä mil l ä ni m e l l ä k u ki n tai d e t t a an j u l k ai s e e.

Ap

Vierailija
20/39 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku edeltävän kommentin sanoista on kielletty, siksi pistin välilyöntejä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi