Italialaismedia: Sanna Marin perhelomalla Venetsian lähettyvillä fiini kartanohotelli laatuviinien alueella
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/9a0b7dc4-9860-417c-90a2-634d969bd…
On se kiva, että Uniperin sotku ei pääministeriä paina.
Kommentit (882)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samalla ostaa pläjäyttää itselleen siitä läheltä viinitilan eläköityäkseen junttilan sinisilmäorjakansan tyhmästä seurasta! Saa palkkioviran Suomen asioitten hoitamisesta "EU-myönteisesti", ja niillä tileillä mällätään.
Lue "EU-myönteisesti" äärimmäisen sarkastisesti ...
Sanna Marin ei oikein tunnu miltään virkanaiselta.
Vaikea kuvitella häntä työpöydän taakse, näyttöpäätteelle ja asiakirjoja lukemaan ja laatimaan.
Marin haluaa vaikuttaa asiohin, joten päivän politiikassa oleminen on hänen juttunsa.
Pääministerinä hän on kokematon, mutta oppii koko ajan lisää.
Parhaimillaan hän olisi kansanedustajana, ja toimimassa valiokunniissa.
Siellä voi vaikuttaa asiohin ja tuoda rohkeasti esiin mielipiteitä, näkemyksiä ja olla erimieltä.
Sanna Marin ei vaikuta ihmiseltä, joka mielellään jatkuvastu parrasvaloissa ja esiintyä.
Sen tarkkasilmäinen näkee, kun hänen esiintymistään kattelee.
Tämä.
Kaikkein parasta politiikassa on, että ihminen on oma, aito itsensä. Ei yritä mitään ylimääräistä. Toki kaunis ja edustava saa olla.
]
Ei Scholzia Tuppuraiset kiinnosta. Mariini valitsi Italian ja proseccon.[/quote]
Marin oli Scholtziin yhteydessä viikko sitten lomallaan.[/quote]
Lähettiköhän sähköpostin " we are veri serious and angry in finland" jonka kirjoitti valmiiksi joku avustaja pataljoonasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markkinointi ei ehkä paras mahdollinen. Jos Sanna olisi kokoomuslainen, asiassa ei olisi mitään ristiriitaa. Nyt se ei ole vakuuttavaa.
Viittaan lähinnä siihen, että SDP on vahvasti punainen työläistaustainen puolue.
Ei hemmetti. Minä olen duunaritaustainen demari ja olen käynyt useassa maassa viinitilamatkailemassa, Australiasta Etelä-Afrikkkaan ja Ranskasta Italiaan. Mitä hemmetin junttikansaa tämä on, jos viinitilamatkailu on liian hapokasta tavalliselle keskiluokalle? M47
Demarina et näytä ymmärtävän, että Marinin hallitus on kieltämässä lentomatkoja ja autoilua kovan verotuksen vuoksi, mutta itse korkeissa elitistisissä viroissaan korkeine palkkoineen he itse ovat siihen oikeutettuja.
Oikea toiset vain ovat tasa-arvoisempia kuin toiset -tilanne suoraan Eläinten vallankumouksesta.
He kieltävät muilta sen, minkä itselleen kuitenkin sallivat.
Minäkin olen niihin oikeutettu, ne eivät ole minulta kielletty eivätkä ole sinultakaan. Tiedätkö kuinka monta lentoa tavalliset suomalaiset lentäâ vuodessa? Ei jumalauta lento Italiaan ole mikään eliitin huvi, josta teidän surkimusten on oikeus olla katkeria. Se on ihan normaalia elämää työssäkäyvälld kansalaiselle. Hankkikaa kunnon duunit niin ei tarvitse uhriutua pääministerin (!) lomalennosta keskustelupalstalla.
Suomalaiset on v i t u n sekaisin.
Et näytä ymmärtävän ihmisten pointteja.
sivusta eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samalla ostaa pläjäyttää itselleen siitä läheltä viinitilan eläköityäkseen junttilan sinisilmäorjakansan tyhmästä seurasta! Saa palkkioviran Suomen asioitten hoitamisesta "EU-myönteisesti", ja niillä tileillä mällätään.
Lue "EU-myönteisesti" äärimmäisen sarkastisesti ...
Sanna Marin ei oikein tunnu miltään virkanaiselta.
Vaikea kuvitella häntä työpöydän taakse, näyttöpäätteelle ja asiakirjoja lukemaan ja laatimaan.
Marin haluaa vaikuttaa asiohin, joten päivän politiikassa oleminen on hänen juttunsa.
Pääministerinä hän on kokematon, mutta oppii koko ajan lisää.
Parhaimillaan hän olisi kansanedustajana, ja toimimassa valiokunniissa.
Siellä voi vaikuttaa asiohin ja tuoda rohkeasti esiin mielipiteitä, näkemyksiä ja olla erimieltä.
Sanna Marin ei vaikuta ihmiseltä, joka mielellään jatkuvastu parrasvaloissa ja esiintyä.
Sen tarkkasilmäinen näkee, kun hänen esiintymistään kattelee.
Samaa oon joskus katellut, hän jännittää esiintymistä.
Mutta someajan pääministerinä hän voi sen sijaan esiintyä somessa, jossa ei tarvitse jännittää.
Se on eräänlainen helpotus, esiintymistä jännitäville ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toistaisesksi ei kuvia lomalta.. aika yllättävää jos niitä ei tulisi.
Hei, minäkin olen käynyt varmaan 10 kertaa Italiassa lomalla, vuokrannut auton, kierrellyt viinitiloja jne mutta en sentään ole niin tyrkky että tästä täytyisi mediassa rummuttaa niinkuin narsistien.
Harvaapa sun lomailu kiinnostaisikaan.
Miettikää sitä veetutuksen määrää kokoomus- ja persuleireissä kun Marin saa palstatilaa mihin vain menee. Orposta ei kirjoittanut muut suomilehdet kun oli ministerinä. Ketään pikkumies lätinöineen kiinnostanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä pm kavalsi valtion varoja nautiskelemalla perhekuntineen aamiaisia valtion piikkiin. Se ei unohdu, ei.
Kerran varas, aina varas.
Vain köyhässä Suomessa itketään valtion korkeimmassa asemassa olevien aamiaisesta. Heille jos jollekin pitäisi tosiaan järjestää kaikki apu perusjutuissa kuten siivoamisessa ja ruuanlaitossa jne. Heidän aikansa on kallista, eikä sitä kannata tuhlata siihen, että käyvät kaupassa jonottamassa turvamiehet mukana. Se vasta kallista onkin.
Miksi hänen aikaansa tuhlataan sitten instassa ja pridessä ja bileilloissa? Ja poseeraamisessa joka puolella?
Vierailija kirjoitti:
Perheen kanssa? Viinialueella... näinköhän.
Taannoin alaikäisinä ollaan turistikierroksilla käyty viinitiloillakin ja niitä maistiaisia salaa nautiskeltukin 15 -17 vuotiaina.
Että onpahan kamalaa!
Vierailija kirjoitti:
Onhan Sanna laittanut Italiaankin siveoiset summat suomalaisten verorahoja. Hyvä, että saadaan edustajamme välityksellä jotain takaisinkin.
Moni kulahtanut asunto on remontoitu Italiassa huippukuntoon meidän rahoillamme. Remontoija tehnyt sen täysin tukien avulla ja varassa...
hyvä huomio mutta ehkä tämä on tarkoituskin että asia huomattaisiin. arvaan ettei rentoudu ilman sitä viiniä sen verran on suomineidon lompsa laihtunut männä vuosina
Riikka Purra
https://hs.mediadelivery.fi/img/468/41f5b4031f04d826a10bd84a44307be0.jpg
Beavis
https://static.wikia.nocookie.net/beavisandbutthead/images/b/b1/Butt-he…
Kuin kaksi marjaa...
Sanna on kyl selvästi semmonen Alpha nainen kun ei liikaa välitä muiden mielipiteistä ja nauttii elämästä täysillä. Go Sanna!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markkinointi ei ehkä paras mahdollinen. Jos Sanna olisi kokoomuslainen, asiassa ei olisi mitään ristiriitaa. Nyt se ei ole vakuuttavaa.
Viittaan lähinnä siihen, että SDP on vahvasti punainen työläistaustainen puolue.
Ei hemmetti. Minä olen duunaritaustainen demari ja olen käynyt useassa maassa viinitilamatkailemassa, Australiasta Etelä-Afrikkkaan ja Ranskasta Italiaan. Mitä hemmetin junttikansaa tämä on, jos viinitilamatkailu on liian hapokasta tavalliselle keskiluokalle? M47
Demarina et näytä ymmärtävän, että Marinin hallitus on kieltämässä lentomatkoja ja autoilua kovan verotuksen vuoksi, mutta itse korkeissa elitistisissä viroissaan korkeine palkkoineen he itse ovat siihen oikeutettuja.
Oikea toiset vain ovat tasa-arvoisempia kuin toiset -tilanne suoraan Eläinten vallankumouksesta.
"Kaikkien tulee nyt osallistua ja säästää"- Sanna Marin.
Ai, sinun ei sitten tarviikaan, menet ylimystökartanoon läträämään.
Vierailija kirjoitti:
Sanna on kyl selvästi semmonen Alpha nainen kun ei liikaa välitä muiden mielipiteistä ja nauttii elämästä täysillä. Go Sanna!
Se oikea Alfa pysyttelisi nyt kansansa tukena ja rinnalla. Sosiopaattista toimia noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kaikkien tulee nyt osallistua ja säästää"- Sanna Marin.
Ai, sinun ei sitten tarviikaan, menet ylimystökartanoon läträämään.
Kuule, jokainen varojensa mukaan. Lomaile sä Kanakkalassa, jos sulla on siihen varaa. Rikkaammat lomailee paremmin, ja saa silti enemmän säästöön kuin sinä. Sellaista se on, tasan ei käy onnen tai älyn lahjat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oikea Alfa pysyttelisi nyt kansansa tukena ja rinnalla. Sosiopaattista toimia noin.
Mihin sinä sitä tukea tarvitset?
Vierailija kirjoitti:
Sanna vetää viinaa jääkiekko-ottelussa, ruisrockissa ja Italiassa sekä tietysti kaikissa muissa kissanristiäisissä välillä.
Niin? Etkö ole muiden poliitikkojen nähnyt tekevän niin?
Aina kun pm Marin tekee jotain, niin Suomen kansan syvät (tosi syvät) rivit vetävät puritaanikaavut päälle. Itse melskaavat täällä ylimpinä koulukiusaajina aamusta iltaan, mistään omasta moraalista ei ole tietoakaan.
Hyvä, että Sannukalla perheineen on varaa mällätä veronmaksajien rahoilla. Itse olen taas kerran syömättä, koska rahat eivät kertakaikkiaan riitä, vaikka pienen palkan päälle saan tukia. Toiset näkevät nälkää ja toiset eivät. Näin se maailma makaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että Sannukalla perheineen on varaa mällätä veronmaksajien rahoilla. Itse olen taas kerran syömättä, koska rahat eivät kertakaikkiaan riitä, vaikka pienen palkan päälle saan tukia. Toiset näkevät nälkää ja toiset eivät. Näin se maailma makaa.
Olen työssäni koko päivän jalkojen päällä eli liikkeessä. Ei ole enää varaa varsinkaan nyt ruoan hinnan raketoinnin vuoksi varaa syödä itseään kylläiseksi, oikeastaan koskaan vaikka energiaa kuluu päivittäin. Ja syömättäkin täytyy olla. Täytyy varmaan lopettaa liikuntaharrastus, ettei näivety kokonaan. Kelpaisi minullekin Italiassa mässäily ja viininmaistelu.
Minäkin olen niihin oikeutettu, ne eivät ole minulta kielletty eivätkä ole sinultakaan. Tiedätkö kuinka monta lentoa tavalliset suomalaiset lentäâ vuodessa? Ei jumalauta lento Italiaan ole mikään eliitin huvi, josta teidän surkimusten on oikeus olla katkeria. Se on ihan normaalia elämää työssäkäyvälld kansalaiselle. Hankkikaa kunnon duunit niin ei tarvitse uhriutua pääministerin (!) lomalennosta keskustelupalstalla.
Suomalaiset on v i t u n sekaisin.