Mustien asuntojen trendi jatkuu, asuntomessut täynnä mustia taloja.
Joko sinä olet maalannut asuntosi mustaksi?
https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/dfb59893-cf57-4e5d-b3ec-b37…
Kommentit (33)
Naapurissa on mustaksi maalattu kaksikerroksinen okt. Kyllä se ihan hyvin uppoaa monen väristen talojen joukkoon.
Kyllä se tuokin trendi ohi onneksi menee.
Minua houkuttaisi muokata koti sisältä muistuttamaan Star Warssin Kuolemantähteä.
Jos minulla olisi talo, en maalaisi ainakaan mustaksi. Kesämökin seiniin voisi harkita, jos olisi paikka minkä haluaisi sulautuvan luontoon.
Vierailija kirjoitti:
Toi saunarivitalo oli outo. Kiva olla paljussa kun naapurit omassaan puolenmetrin päässä...
Tai onhan toi kivempi vaihtoehto kuin ei saunaa ja paljua ollenkaan.
Toi olis kyllä mun kauhu :D
10 vuoden päästä myydään alihintaan kun kukaan ei halua niitä. Niistä ei saa edes maalaamalla kivoja kun malli on tyyliä "kaaban laatikko".
Ihan järkyttävä muoti tässä maassa. Yli puoli vuotta vuotta pimeää kuin peikon pepussa, tummanruskeat talot lähes yhtä kauheita, mutta mustat, ei ikinä. Samoin mustat sisustukset, keittiöt, kylppärit, saunat, never!
Vaikea olisi kuvitella jotakin kartanon kokoista taloa mustaksi maalattuna :D ?! Miettikääpäs. Tai kerrostaloa. Tosin esim. Jyväskylän uuden sairaalan rakennukset ovat kovin tummanpuhuvat.
Ihan kamalia klooneja!
Eilisessä jaksossa ei ollut mitään mistä olisin pitänyt. Tai no se kirsikkapuun oksista tehty ruokapöytä ja sohvapöytä ehkä. Äärimmäisen epäkäytännölliset ja hankalat puhdistaa mutta kauniit katsella
Ensin oli täysvalkoiset kodit sisäpuolelta, nyt talot ovat ulkoa mustia. Ei suomalaisia ainakaan yksilöllisiksi voi haukkua.
Synkkä kuin suomalainen mieli.
Kyllä mun silmä lepää enemmän näissä taloissa kuin korven keskellä mustassa torpassa
Määräsikö kaava talojen värityksen messualueella? Muuten vaikea ymmärtää mustaa muotia. Auringon kuluttava vaikutus on suurinta tummilla seinillä, joten näitä joutuu huoltamaan tiheämmin.