Ihminen joka soittaa aina Whatsapp-puheluita
Ei suostu soittamaan muita puheluita. Voiko liittymä olla sellainen ettei sillä voi soittaa muita puheluita vai mistä tämä kertoo?
Kommentit (25)
Soitan aina whatsupp puheluita koska ne on ilmaisia tai siis ei tarvitse maksaa enempää netin lisäksi. Netti toimii lähes joka paikassa. On minulla liittymässä tietenkin mahdollisuus myös tavalliseen puheluun. Laitan myös viestit mieluummin whatsupilla.
On ostanu liittymän jossa puhelut veloitetaan käytön mukaan ja netti tod.näk kiinteähintainen. Soittelee whatsapilla ettei tule kuluja
En ees suostu asemaan mokomaa äppiä luuriini. Metaa ei pidä tukea.
Hänen liittymänsä on ilmeisesti minuuttivelotuksella puheluissa.
Minulla on whatsupp työni tähden, kun työporukka viestii sitä kautta.
Mutta muuten en käytä, en pidä sovelluksesta.
En vastaa whatsupp viesteihin, enkä puheluihin.
Normipuheluihin ja viesteihin vastaan heti.
Onko tämä joku ongelma? Samalla tavallahan se puhelin kai kuitenkin soi suunnilleen ja puhe kuuluu?
Liittymänauljettu maksuvaikeuksien takia. Puhelin toimii wifillä kun on sim kortti sisällä, vaikka diinä ei olisi liittymä aktiivinen. Minulla on yksi puhelin nettiköytössä tällä tavalla. En soittele kuitenkaan whatsapilla.
Lapsi joskus soittelee whatsapp-puheluita vaikka me maksetaan puhelut, en tiedä miksi. Hämmästyn aina kun erilainen soittoääni. Viimeksi kun olin autossa. Yritin handsfreellä vastata mutta eihän se onnistunut. Pysähdyin soittmaaan takaisin mutta sitä ennen piti hyväksyä jotain.
En tykkää whatsapp puheluista, usein pätkii ja ei saa mitään selvää. Normi puhelut kunniaan! Ehkä jossain lyhyessä asiassa voi käyttää, mutta kuulumisten vaihtoon mieluummin oikea linja. Ei myöskään mene puheet whatsapin omistukseen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on whatsupp?
Joku aika yleinen appi vissiin. Vastaava vissiin kuin whatsapp.
Whatsapp-puheluita voi soittaa ja vastaanottaa wifin kautta, vaikka puhelimessa ei olisi SIM-korttia.
Ei mulle tule kuin huijauspuhelut ja työhön liittyvät "liittymäpuheluina".
Kaikki käyttää whatsappia. Totuttu että se on se millä ulkomailtakin soitetaan. Ulkomailta useammin videopuheluna. Lapsetkin soittaa videopuhelun yleensä koulumatkalta jne. Se ilmaisee enemmän.
Muut puhelu tuntuu vanhanaikaisilta...
Ärsyttää fossiilit jotka jonkun ihme tekniikanvastaisen periaatteen vuoksi maksavat mieluummin puheluista ja viesteistä lisähintaa vaikka joka liittymässä nykyään kuitenkin nettikin.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää fossiilit jotka jonkun ihme tekniikanvastaisen periaatteen vuoksi maksavat mieluummin puheluista ja viesteistä lisähintaa vaikka joka liittymässä nykyään kuitenkin nettikin.
Ei niistä puheluista makseta yhtään sen enempää kuin muustakaan käytöstä. Ihan sama millä tyylillä ne puhelut tekee kun on rajaton paketti.
Vierailija kirjoitti:
Liittymänauljettu maksuvaikeuksien takia. Puhelin toimii wifillä kun on sim kortti sisällä, vaikka diinä ei olisi liittymä aktiivinen. Minulla on yksi puhelin nettiköytössä tällä tavalla. En soittele kuitenkaan whatsapilla.
Lapsi joskus soittelee whatsapp-puheluita vaikka me maksetaan puhelut, en tiedä miksi. Hämmästyn aina kun erilainen soittoääni. Viimeksi kun olin autossa. Yritin handsfreellä vastata mutta eihän se onnistunut. Pysähdyin soittmaaan takaisin mutta sitä ennen piti hyväksyä jotain.
Ajan paljon ja on todella ärsyttävää, kun hands freellä ei voi vastata. Lapsille olenkin sanonut, että soittavat normi linjaa pitkin, jos haluavat saada kiinni. Monesti whatsapp-puhelut myös kuuluvat huonosti, joten senkään takia en niitä jaksa kovin harrastaa.
Jos sulla on salanen numero niin onko riski asentaa tuo ohjelma? Lähteekö numero ns. yleiseen jakoon helpommin?
Antakaa vaan kaikki puhelu- ja viestitietonne Facebookille, joka omistaa WhatsAppin ja joka on jäänyt kiinni monenlaisesta rikollisesta toiminnasta. Tyhmät lampaat.
Soitan kaikki ulkomaan puhelut whatsapilla.I lmaiseksi. Eikä pätki. Kuuluu hyvin.
Ei ole watsappia niin en tiedä