Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kivaa voisin tehdä ihmiselle joka auttoi minua? (emme tunne)

Vierailija
17.07.2022 |

Viime perjantaina lähdin työvuorosta bussilla, ja kaaduin todella pahasti bussista poistuttuani.
Minua auttamaan tuli henkilö jonka tunnistin työskentelevän samassa firmassa mutta eri toimistolla. Hän oli aivan ihana, auttoi ylös ja huolehti että pääsen hänen tuellaan kävelemään. Kiitin jo silloin ja esitin että pääsen kävelemään paremmin kuin oikeasti pystyin, koska halusin päästää hänet matkallensa. Meillä ei myöskään ollut yhteistä kieltä koska hänen äidinkielensä ei ollut suomi, joten en voinut kunnolla kiittää.
Jotenkin jätti jäljen se että ihminen tuli ja auttoi ja yritti parhaansa mukaan.

Nyt huomenna olen menossa takaisin töihin vaikka nilkka onkin kipeä (kävi oikeasti pahemmin kuin luulin mutta se on tässä tarinassa sivuseikka). Haluaisin jotenkin kiittää tätä henkilöä siitä että hän auttoi minua. Suomalaisittain ajattelen että pelkkä moikkailu on jo jotakin, mutta ehkä kiitoksen sana ihan kasvottain on OK? Vaiko sittenkin joku karkkipussi tai jotain, en minä tiedä. :D Hän on siis ruotsinkielinen.

Miten itse kiittäisit?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli mieleen suklaalevy. Siihen mukaan pieni kortti, kiitos...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän