Hoitoalalta johonkin muualle... Mihin?
Ehdottakaas jotain eri vaihtoehtoja. Olen kohta viisikymppinen mies. Hoitoalalla olen ollut päivystyksessä ja aikaisemmin sairaankuljetuksessa. Tuntuu, ettei hoitoala enää nappaa. Jatko-opiskelu tälle alalle ei kiinnosta.
Uuden työn pitäisi olla kohtuu lyhyellä opiskelulla saavutettavissa... Ei rekkahommia. Mielellään myös hyvin itsenäistä työtä, jos tämmöistä löytyisi?
Ehdotelkaa hyviä ehdotuksia. Kiitos jo etukäteen
Kommentit (22)
lue joksikin hömppälogiksi, niille on tilausta tatskattujen Itähesarilaisten mammojen keskessä
Laitoshuoltaja, tuttu työympäristö ja kaverit.
Hätäkeskuspäivystäjä. Ei tarvi olla kentällä. Lyhyt koulutus.
Varastomies
Putkimies
Sähköasentajaksi
Talonmies / isännöitsijä
Kiinteistövälittäjä
Nuoriso-ohjaaja
Kokki
Laivasiivooja
Vierailija kirjoitti:
Maatalouslomittaja
Taattusti tilausta ois. Muute, Markku on varmaan yleisin nimi jonka tiedän tuonnimisillä, muutenhi useita maatalous-Markkuja hoksaisin
Roskakuski
Poliisi
Palomies
Opettaja
Hanki koulutus alalle jota rakastat
Mene Ukrainaan. Siellä tarvitaan sairaanhoitajia.
Kampaaja. Yrittäjänä tienaa saman kuin sairaanhoitaja.
Pohjois-Ruotsin kaivoksilla kuulemma saa helpolla hyvät liksat.
Lääke-edustaja
Myyntimies
Teurastaja
Elintarviketyöläinen
Leipuri
Kokki
Myyjä
Tarjoilija
Latrörntarhanopettajs
Kondiittori
Sosiaaliala, geronomi. Alalla töitä, kokemuksesta ja pitkästä pinnasta ja ihmistuntemuksesta hyötyä. Ei ikärasismia huom!
Hoitoalalla on niin paljon erilaisia työpaikkoja, että jos nykyinen ei miellytä niin kokeile seuraavaa, ja seuraavaa, kunnes löytyy mukava paikka.
Itse olen töissä yksityisessä hoivakodissa, ja usko tai älä, mutta työ on rentoa, itsenäistä ja ihan mukavaa. Tietty ajoittain fyysisesti rankkaa, mutta se ei haittaa.
Rakennusala