Mitkä ovat mahdollisuudet lakiteitse pakottaa vanhemmat VÄLITTÖMÄSTI antamaan ennakkoperintöä?
Kommentit (37)
Yhtä suuret kuin sinun mahdollisuutesi keksiä järkevä aloitus. Eli tasan nolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunteeni risteilevät säälin ja surun välillä. En ole ikinä elämässäni kuullut kenenkään suusta enkä lukenut kenenkään kirjoituksesta tuollaista ajatusta.
Rahoille on nyt käyttöä, haluan elää nyt. En vasta eläkkeellä.
APHanki itse omat rahasi omiin tarpeisiisi omilla kyvyilläsi ja omalla voimallasi. Maailma on sinulle auki.
Etkö ymmärrä, senkin typerys, että tarvitsen pesämunan alkuun pääsemiseksi?
AP
No haki sitten sitä munaa äläkä täällä vikise.
Ei ole mitään sellaista mahdollisuutta. Säästä itse rahasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunteeni risteilevät säälin ja surun välillä. En ole ikinä elämässäni kuullut kenenkään suusta enkä lukenut kenenkään kirjoituksesta tuollaista ajatusta.
APHanki itse omat rahasi omiin tarpeisiisi omilla kyvyilläsi ja omalla voimallasi. Maailma on sinulle auki.
AP
Haarat auki niin saat nopeastikin pesämunaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Olet kerjäläinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Sitten menet töihin , tienaat omat rahasi ja elät kuten parhaaksi näet. On tainnut jäädä kotikasvatus puolitiehen.
Omille lapsilleni opetin että raha tulee työstä, ja sen voi käyttää parhaaksi katsomallaan tavalla. Tätä ei aloittajalle ole kaiketi kerrottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Itse sinä olet hemmoteltu typerys. Kyllä hävettäisi jos omat lapseni viitsisivät puhua tuollaisia.
Jospa ne testamenttaa korkeasaareen kaiken
Onko ennakkoperintö ainoa vaihtoehto? Tee rikosilmoitus ja vaadi vanhemmilta korvausta henkisistä kärsimyksistä tms. Muistelen, että näin saatu raha olisi verovapaata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se lakiteitse onnistu, mutta kokeile vaikka itsemurhalla uhkaamista.
Ei voi, ne riemastuisi.
Tämähän selvittääkin kaiken koko tilanteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
APSitten menet töihin , tienaat omat rahasi ja elät kuten parhaaksi näet. On tainnut jäädä kotikasvatus puolitiehen.
Ehkä on yritetty kasvattaa, mutta ei ole mennyt perille.
Mikään laki ei velvoita antamaan omaisuutta ennakkoon tai testamentilla lapsilleen, ei mikään!
itse maksoin opiskelut ja autoin alkuun kun lapsi muutti kotoa. Ostelen juttuja, maksan lomamatkoja, ostan harrastusvälineitä, eli annan ennakkoperintöä näin.
Ei köyhällä ole perintöjä. Siksi näin. Kuitenkin, hän tienaa itse rahansa, eikä vartu valmista!
AP, mene töihin, säästä rahaa.
Toivon että vanhempasi testamenttaavat rahansa vaikka alkoholisteille tai kodittomille kissoille.
Hyvin olet itsekäs minäminä...
Kysy mieluummin mitkä ovat vanhempien mahdollisuudet tehdä jälkeläisensä perinnöttömäksi. Siihen löytyy keinoja.
mä lyön sua tällä lakikirjalla, jos et anna rahaa!
Mistä tiedät että jättävät jotain perinnöksi? Jospa vaikka käyttävät rahat itse, tai lahjoittavat hyväntekeväisyyteen.
AP