Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis lukeeko noita osto ja myynti palstan ilmoituksia kukaan?

20.10.2006 |

Kun tuntuu että laittoi sinne minkälaisen ilmoituksen tahansa jos haluaisi ostaa tai myydä niin kukaan ei koskaan vastaa...

Samoin olen huomannut että jos itse ottaa yhteyttä ostajaan/myyjään niin keneltäkään ei heru minkäänlaista vastausta!!!

Kiitos että sain napista:)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä huomannut ihan saman, että vastasipa ostetaan ilmoitukseen tai jättipä myynti/ostoilmoituksen ei saa mitään vastausta.

Sen verran pitäisi olla käytöstapoja,että kun saa tarjouksen ilmoitukseensa vastaisi edes tarjoajalle. Eihän sitä tuotetta tarvi välttämättä ottaa mitä tarjotaan ,mut vois vastata edes et kiitos,mut ei kiitos.

Vierailija
2/15 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostetaa-ilmoitukseen. Tuskinpa tälläkään kertaa tule vastausta.

Mielestäni on käsittämätöntä, että ei vastata viestiin tyyliin " kiitos mutta ei kiitos" . Eihän siinä mitään häpeämistä ole.

Itse laitoin viime kesänä ostetaan-ilmoituksen ja muutaman viestin sainkin mutta ne eivät valitettavati olleet sitä mitä hain. Vastasin myyjille ystävällisesti, että " kiitos tarjouksesta mutta tavara ei ollut sitä mitä hain" . En minä ainakaan ota nokkiini vaikka joku sanoisi suoraan mitä tarjoutusta tavarasta on mieltä.

Jos menetellään näin niin en yhtään ihmettele ettei kukaan vastaa niihin ilmoituksiin. Työtähän se vaatii; kuvaat, mittaat, kirjoittelet ja palkaksi et edes saa " ei kiinnosta" -vastausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei tule mitään vastausta osto tai myynti puolella. Mielestäni kaksplus ja babyidean kirppikset menevät paremmin mitä täällä.

Vierailija
4/15 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyntipuolelta olen saanut vastauksia mutta ostopuolelta ei ainuttakaan. minä siis aina ostaja :o)

Vierailija
5/15 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen laittanut kaksi kertaa ostoilmoituksen ja sain molemmille kerroilla ostettua tarjouksen peusteella tuotteen. Yhdelle vastasin kiitos ei. Olen myös pari tuotetta ostanut kun olen lukenut myynti-ilmoituksia. Yhdellä kertaa olisin toivonut myyjältä vähän nopeampaa vastausta varsinkin kun laitoin viestin tekstiviestinä enkä sähköpostina. Mutta siis ainakin vielä ihan positiivinen fiilis palstasta.

Vierailija
6/15 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

luen silloin talloin ilmoituksia. Pari kertaa olen kysynyt jotain ja saanut vastauksen aika pian.

Nyt tuli omantunnonpistos, kun en ole parille henkilolle palannut asiaan ja sanonut etta ei kiitos tarkempaa tietoa saatuani. Jain miettimaan ostoa ja sitten mieheni! oli jo tuhonnut yhteystiedot, enka loytanyt niita enaa palstalta.

t Heini

Vierailija
7/15 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole ainakaan minulla tuottaneet mitään tulosta. Oma makuni ehkä sellainen, että myyjät eivät sellaisista ilmoittele missään palstoilla, Huutis ainoa kanava.

Mutta Huutiksessa se hyvä puoli, että näkeepä heti onko etsimäänsä siellä, ei tarvitse kyttäillä eikä kysellä kuvia :).

Vierailija
8/15 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut välillä mutta nyt täytyy sanoa etten vuoteen ole ostanut, meni huijaamiseksi, mutta eilen tein pitkästä aikaa taas oston.

tuolloin laitoin että ostan mut huijaamiseksi meni, kuukausi kesti ennen kuin rahat palautui.

Vierailija
9/15 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan hyviä ostoksia olen tehnytkin.

Vaikka olisikin kohteliasta vastata kaikille kysyjille, niin se saattaa joskus olla ajankäytöllisesti ihan mahdotonta. Kun myin kaksostenrattaita sain vuorokaudessa yli 30 meiliä. Myin ne heti ekalle kysyjälle, enkä todellakaan jaksanut alkaa jokaiselle sen jälkeen vastailla että menivät jo.

Jos vastausta ei kuulu, voi olettaa että tuote on jo myyty, aika yksinkertaista.

Vierailija
10/15 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..elikkäs, mulla on pelkästään hyviä kokemuksia. Oon ostanut ja myynyt palstan kautta vaikka mitä: sitterin, Bumbon, itkuhälyttimen, äitiysvaatteita, rattaat....Postitse en ole myynyt tai ostanut mitään, ainoastaan kasvokkain. Siksi kai tuotteetkin ovat olleet juuri sitä mitä luvattiinkin.

Vierailija
11/15 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille kyselijöille, vaikka niitä olisi paljonkin. Jos tuote menee nopeasti, kirjoitan yhden standardivastauksen kaikille ilman jääneille. Minulta ei vie kuin hetken avata viesti ja peistata siihen sama vastaus ja painaa lähetä-nappia. Oman ilmoitukseni poistan heti palstalta, kun kaupat ovat syntyneet. Se yleensä lopettaa kyselyt.

Vierailija
12/15 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2plussan kirpparia selailee mielelläään kun on paljon selkeämpi ja helppokäyttöisempi vaikken koskaan ole 2plussan keskustelupalstalla käynytkään.

Vierailija
13/15 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoituksia paljon ja monesti etsin jotain tiettyä. haku kone ei kovin hyvin toimi aina ja ilmoituksien selaaminen on mielestäni työlästä.

pientä printtiä on vaikea selailla.

mieluummin käyn katsomassa huuto.netissä ilmoituksia

Vierailija
14/15 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon palstan kautta. Ei ole ollut ongelmia. Olen kyllä pyytänyt myymistäni moniin verrattuna vähemmän, koska mun mielestä käytetyt tavarat ja vaatteet myydään kirppishinnoin. Ne mitä olen myynyt on menneet parin päivän sisällä ja yhteydenottoja on tullut reippaasti. Ehkä jollekin on jäänyt vastaamatta, jos on ollut lastenhoitohässäkkä päällä, mutta se on poikkeustilanne.

Joskus olen soittanut myyjälle liian myöhään eli tavara on jo mennyt. Se on ollut ainut kohtaamani " ongelma" .

Vierailija
15/15 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myynyt siellä lähes kaikki lapseni vaatteet ja muut vauvatavarat. Ostoksia olen tehnyt vain muutamia, mutta mm. uimapuku, sukset ja polkupyörä on hankittu palstan kautta. Omiin ostetaan-ilmoituksiin tulee vähemmän vastauksia, mutta myynti-ilmoitukset toimivat.

Itse en käy huutiksessa ollenkaan.