Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä pariskuntia, joiden vanhemmat eivät ole ikinä tavanneet toisiaan?

Vierailija
17.07.2022 |

Ja siis olette kuitenkin itse tekemisissä molempien vanhempien kanssa. Mistä syystä vanhempanne eivät ole tavanneet? Kauanko olette olleet yhdessä?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla on toinen vanhemmista kuollut, elossa olevat asuvat eri maissa, eivät ole tavanneet, tuskin tapaavatkaan.

Vierailija
22/34 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä mulla kesti tajuta mitä tässä kysyttiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vielä näin yli viisikymppisenä parisuhteeseen alkaisin niin en usko että missään olosuhteissa mun vanhempi (toinen jo kuollut) ja miehen vanhemmat tulisivat tapaamaan. Naimisiin en mene ja itse asiassa kun mietin niin ei mun yhdenkään kumppanin vanhemmat ole tavanneet mun vanhempia. Kai se vaatisi ne häät, ristiäiset jne.

Vierailija
24/34 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole tavanneet ja tuskin tulevat koskaan tapaamaan, koska ei aiota esim. mennä naimisiin tai hankkia lapsia, joten ei tule olemaan tilaisuuksia joissa vanhempamme toisensa tapaisivat. Ollaan oltu yhdessä kuusi vuotta ja ollaan kolmekymppisiä.

Vierailija
25/34 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin välttämään esittelyjä kun avioeroni jälkeen sukulaiseni yhä kaveeraavat exäni äidin kanssa. Itse en ole puhunut hänelle tai kenellekään entisille yhteisille kavereille tai "in laws" eron jälkeen enkä ymmärrä, miksi pitäisikään.

Vierailija
26/34 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on se ikä, jolloin vanhemmille esittely tulee vähemmän tärkeäksi? Kun hedelmälliset vuodet on ohi?

Vierailija
27/34 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

15v oltiin yhdessä niin että appi ja mun eronneet vanhemmat oli kaikki hengissä.

Miehen 1 sisko on tavannut mun äidin, 3 muuta sisarusta ja mun veli ei oo tavannut toisesta suvusta ketään ikinä. Välimatkaa satoja km ja kiinnostus nolla. Mä oon kerran nähnyt veljeni vaimon äidin ja isoäidin, 10 min ajan.

Huomenna pitäis kesälomapäivä uhrata apen luona käymiseen... appi on kyllä mukava mutta uusi vaimonsa on lähinnä rasittava.

Vierailija
28/34 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaveri. Puoliso on kotoisin Ahvenanmaalta ja itse Itä-Suomesta.

Menivät naimisiin Vegasissa.

Ekan lapsen ristiäisissä Marianhaminasta ei päässyt pois. Oli joku kelirikko / myrsky jne. Puoliso pyysi vanhempia tulenaan pari pv ennen. Ei halunnut olla vaivaksi.

Ei päässyt laivaan ja seuraavalla olisi myöhästynyt.

Toisen lapsen ristiäisissä toinen työkaverin vanhemmista joutui sairaalaan.

Rippijuhlat ovat vuoden päästä

Vierailija
29/34 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opin välttämään esittelyjä kun avioeroni jälkeen sukulaiseni yhä kaveeraavat exäni äidin kanssa. Itse en ole puhunut hänelle tai kenellekään entisille yhteisille kavereille tai "in laws" eron jälkeen enkä ymmärrä, miksi pitäisikään.

Jos tulee hyvin juttuun jonkun kanssa, niin miksi välit pitäisi katkaista? Olettaen ettei henkilö liity eroon.

Vierailija
30/34 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on se ikä, jolloin vanhemmille esittely tulee vähemmän tärkeäksi? Kun hedelmälliset vuodet on ohi?

Aika lailla siihen se ajoittuu. Kun kukaan ei enää odota vauvauutisia, niin ei selkeästi enää odoteta mitään kihlajais/hääuutisiakaan. Ja kun siinä vaiheessa moni on jo kertaalleen eronnut, niin se hypetys pariutumisesta on jo vähän mennyttä.

Vierailija
31/34 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika lailla siihen se ajoittuu. Kun kukaan ei enää odota vauvauutisia, niin ei selkeästi enää odoteta mitään kihlajais/hääuutisiakaan. Ja kun siinä vaiheessa moni on jo kertaalleen eronnut, niin se hypetys pariutumisesta on jo vähän mennyttä.

Ahhh ihanaa!

Vierailija
32/34 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni äiti kuoli ennen kuin ehdin häntä tapaamaan, isä on kuollut jo vuosikymmeniä sitten. Oma äitini on niin ikään kuollut. Isäni elää ja on tavannut miesystäväni.

Vierailija
33/34 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesystäväni äiti kuoli ennen kuin ehdin häntä tapaamaan, isä on kuollut jo vuosikymmeniä sitten. Oma äitini on niin ikään kuollut. Isäni elää ja on tavannut miesystäväni.

Niin eli sinun vanhempasi ja miesystäväsi vanhemmat eivät ole koskaan tavanneet toisiaan? Sitähän tässä kysyttiin.

Vierailija
34/34 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin eli sinun vanhempasi ja miesystäväsi vanhemmat eivät ole koskaan tavanneet toisiaan? Sitähän tässä kysyttiin.

Äärimmäisen vaikea päättelytehtävä kyllä 😀