Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raivorepijät julkisissa vessoissa. Jos ovi on lukossa niin silloin siellä on joku!

Vierailija
17.07.2022 |

Enkä tule yhtään nopeammin pois vaikka kiskoisit kahvan irti.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin 😆 Mutta itse olen tosin huomannut useasti, että vaikka ovi on lukittu, se ei näytä ulospäin punaista vaan valkoista jolloin koppi näyttäisi olevan vapaa. Ja sisällä joku raukka luulee, että raivorevin ovea vaikka kyse on väärinkäsityksestä.

Vierailija
2/21 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos joku raivorepii veskin ovea niin siellä on joku ...pascat/cuset kohta housuissa.

Eli suoriuduhan ketterästi asioilla julkisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein vielä tehostetaan koputtamalla ja huutelemalla 🤣 Joo tajuan että sulla on hätä mutta niin on mullakin!

Vierailija
4/21 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin 😆 Mutta itse olen tosin huomannut useasti, että vaikka ovi on lukittu, se ei näytä ulospäin punaista vaan valkoista jolloin koppi näyttäisi olevan vapaa. Ja sisällä joku raukka luulee, että raivorevin ovea vaikka kyse on väärinkäsityksestä.

Etkö voi oven lukituksi havaittuasi vain päästää irti kahvasta ja sanoa "Oi anteeksi ".

Pitääkö sitä rynkytystä jatkaa?

Vierailija
5/21 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuollaisia tyyppejä oikeasti? Saatte kutsua tyhmäksi, kun en ole kuullut.....

Vierailija
6/21 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta rynkyttäminen on hauskaa ajankulua...

Vierailija
7/21 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö voi oven lukituksi havaittuasi vain päästää irti kahvasta ja sanoa "Oi anteeksi ".

Pitääkö sitä rynkytystä jatkaa?

No en tarkoittanutkaan että jatkan riehumista 🤣 Mutta sisälläolija todennäköisesti ihmettelee sitä lyhyttäkin nyhtämistä, kun luulee, että lukko alunperinkin jo näyttää punaista.

Vierailija
8/21 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran todistin miten pultsarin oloinen vanhempi nainen kävi riuhtomassa joka kopin ovea ja lopulta alkoi pas kantaa roskikseen (sellainen isohko roskakori), huusin kaverille vaan ettå odotan ulkopuolella!🤢

Vierailija
9/21 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos joku raivorepii veskin ovea niin siellä on joku ...pascat/cuset kohta housuissa.

Eli suoriuduhan ketterästi asioilla julkisissa.

Mitä enemmän revit, sitä kauemmin kestää.

Vierailija
10/21 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiselle ujopissaiselle toi on ihan kauheaa, koska sitten kestää vaan kahta kauheemmin asiointi julkisessa vessassa..

Vierailija
11/21 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jos vieressä on vapaana vaikka kuinka monta vessaa, niin juuri sitä loosia missä itse olen, tulee joku raivorynkyttämään. 

Vierailija
12/21 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kaverin kanssa käymässä Helsingissä ja olikohan se nyt Itis vai mikä kauppakeskus kun kamu jäi kiertelemään kauppoihin ja minä lähdin vessaan. Vessa oli autio, moni koppi tyhjä. Olin jus saanut housut alas kun ovi kävi ja askeleet tulivat koppini ovelle. Kahvaa painettiin. Huusin ettå "Varattu!" Kahvan rämpytys jatkui hetken ja sitten joku meni viereiseen koppiin,kuului kummallista kolina ja sitten joku kurkisti koppiin reunan yli!

Musta pörröinen tukka, kalpea naama, silmät seisoivat päässä,oli kuin joku Japanilaisen kauhuleffan kummitusnainen. Tuijotti hetken,hyppäsi sitten alas (onneksi omalle puolelleen!)ja lähti.

Sarjassamme "maalaisjuntin kauhukokemukset stadissa "🤣

Vierailija
13/21 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin kaverin kanssa käymässä Helsingissä ja olikohan se nyt Itis vai mikä kauppakeskus kun kamu jäi kiertelemään kauppoihin ja minä lähdin vessaan. Vessa oli autio, moni koppi tyhjä. Olin jus saanut housut alas kun ovi kävi ja askeleet tulivat koppini ovelle. Kahvaa painettiin. Huusin ettå "Varattu!" Kahvan rämpytys jatkui hetken ja sitten joku meni viereiseen koppiin,kuului kummallista kolina ja sitten joku kurkisti koppiin reunan yli!

Musta pörröinen tukka, kalpea naama, silmät seisoivat päässä,oli kuin joku Japanilaisen kauhuleffan kummitusnainen. Tuijotti hetken,hyppäsi sitten alas (onneksi omalle puolelleen!)ja lähti.

Apua. 😱😂

Vierailija
14/21 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kamala!! 😶😅

Vierailija
15/21 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku rynkyttää, päästän oikein kovaäänisen pierun vessakopissa.

Vierailija
16/21 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisista vessanovista ei aina tiedä, onko ne lukossa vai ainoastaan tiukkoja. Se lukon värikään ei aina ole punainen. Muutaman kerran olen odottanut turhaan tyhjän vessan oven takana kun olen kokeillut varovasti ovea, eikä se avaudu suosiolla.

Vierailija
17/21 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rynkytirynkyti

Onko siellä joku?!

Ei oo!

Vierailija
18/21 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama oli ennen puhelinkoppien kanssa. Menin soittamaan viiden minsan puhelun, heti oli joku oven takana rähisemässä.

Vierailija
19/21 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pervot harrastavat tuota rynkytystä. Saavat värinöitä siitä, kun yllättävät jonkun housut kintuissa asioilla.

Vierailija
20/21 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuollaisia tyyppejä oikeasti? Saatte kutsua tyhmäksi, kun en ole kuullut.....

Osa potkii lukittua vessan ovea kuvitellen ihmisen suorittavansa vessa-asiansa nopeammin potkujen tahdissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän