Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys uusille (ja miksei vanhempienkin lasten) äideille - Miten toivotte että ystävänne ovat teihin yhteydessä

Vierailija
17.07.2022 |

Alkaa tässä turhauttamaan, kun mikään ei kelpaa yhteydenpidon suhteen. Jos soittaa tai viestittää, niin aina on väärä aika, jos pyytää kylään, niin se on liian hankalaa ja jos ehdottaa, että itse tulisin kylään, niin sekin on vaikeaa.

Ja sitten kun päätin jäädä odottamaan, että se äiti itse ottaa yhteyttä minuun, kun hänellä on sopiva hetki, niin joko sitä hetkeä ei löydy koskaan, tai sitten ihmetellään, että miksi susta ei kuulu mitään.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöstähän se on ollut. Joillakin se lapsen saanti vammauttaa koko elämän, mikään ei enää onnistu eikä sovi. Ei jaksa.

Vierailija
2/2 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo onnistuu sinkuiltakin. Meillä ex-ystäväni kanssa yhteydenpito sujui ihan hyvin niin kauan, kuin minä olin sinkku. Ihan riippumatta siitä, mikä hänen parisuhdestatuksensa oli. Kun minä pariuduin, ei hänellä yhtäkkiä enää ollutkaan aikaa pitää yhteyksiä minun kanssani. Luovutin lopulta, kun mikään minulle sopiva aika ei ikinä sopinut. Jäin odottamaan. Puolisen vuotta meni viimeisestä yhteydenottoyrityksestäni, ja sain perinteisen postikortin häneltä. Siinä hän kertoi pahoittaneensa mielensä, koska minä lopetin ystävyytemme. Tämä tuli siinä mielessä puskista, että en mitenkään ilmaissut missään vaiheessa, että olisin lopettamassa ystävyyttä. Jos olisin saanut tilaisuuden kertoa näkemykseni, olisin ehkä sanonut, että pidetään taukoa, kun hänellä ei nyt tunnu olevan aikaa meidän ystävyydellemme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi