Kerro ammatteja mitä ilman tulisimme toimeen
Kommentit (55)
Varmaan omani, osakekauppoihin liittyy.
Ovelta ovelle remonttimyyjät.
Sitten ne jotka tyrkyttää kaupungilla jotain pamfletteja.
Mitä ne olivat kun maistattaa eri tuotteita kaupoissa? Konsulentti?
Incluenssit ja nämä ties mitkä somessa uraa luovat mm. bloggaajat, jotka kaupallisen yhteistyön kautta saavat helpon luksuselämän ja vieraantuvat todellisuudesta ja tienaavat ihan älyttömästi. Samalla on paljon raskaita, aliarvostettuja ja alipalkattuja oikeita töitä. Olen itse köyhä ja moniongelmainen työtön. Olisin todella ansainnut kaiken kokemani sonnan jälkeen tuollaisen bloggaajan helpon luksuselämän.
Kaupankassat. Automaattikassat tilalle.
Opetushallituksessa kaikki. Mihin tarvitaan tänä päivänä?
Ruotsinopettaja. Toki muitakin aineita löytyy joista kouluissa voisi tinkiä ja lähinnä panostaa englantiin, äidinkieleen ja matematiikkaan.
Uutisten lukijat ja ylen tv kuuluttajat.
"Somepersoonat", eli siis mainoskasvot. Ottavat välillä pyllystä kuvan ja sitten kulloisestakin kaupattavana olevasta tuotteesta tai palvelusta. Sitten taas pyllystä, sitten taas tuotteesta jne.
Vierailija kirjoitti:
Incluenssit ja nämä ties mitkä somessa uraa luovat mm. bloggaajat, jotka kaupallisen yhteistyön kautta saavat helpon luksuselämän ja vieraantuvat todellisuudesta ja tienaavat ihan älyttömästi. Samalla on paljon raskaita, aliarvostettuja ja alipalkattuja oikeita töitä. Olen itse köyhä ja moniongelmainen työtön. Olisin todella ansainnut kaiken kokemani sonnan jälkeen tuollaisen bloggaajan helpon luksuselämän.
jos siitä joku maksaa niin miten se olisi turhaa?
Ilman palkattuja pappeja emme pelkästään tulisi toimeen vaan yhteiskuntamme rakenteet muuttuisivat samalla merkittävästi terveemmiksi.
Ei palkkapapeille.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsinopettaja. Toki muitakin aineita löytyy joista kouluissa voisi tinkiä ja lähinnä panostaa englantiin, äidinkieleen ja matematiikkaan.
Ainakin omalla kohdallani yläasteella ja lukiossa englanninopetus oli niin ala-arvoisen surkeaa, että kaduttaa kun en erityisesti lukiossa älynnyt valittaa tästä rehtorille. Myöhemmin opiskelin englantia aikuislukiossa ja AMK-tutkinnossakin piti opiskella englantia. Näissä opetus oli hyvää ja vaikea uskoa, että noilla opettajilla olisi muka sama koulutus. Aikuislukiossa ja AMK:ssa opettaja jopa oikeasti opetti, kannusti, kehotti käyttämään englantia käytännössä, osasi neuvoa ja selvästi osasi itsekin englantia. Lukiossa opettaja tuskin edes osasi itse englantia, ei opettanut mitään ja vaikutti siltä kuin kuka tahansa olisi voinut mennä sinne muka opettamaan.
someinfluensserit