Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen meidän perheessä isoin joten minun pitää saada ensin syödä ja saada syödä paljon.

Joona Juhapepe Tupala.
17.07.2022 |

Suututtaa kun vaimo ei tee tarpeeksi ruokaa ja siksi en muka saisi syödä tarpeeksi kun vaimo ulisee, että pitää hänelle ja lapsille riittää ruokaa. Karjun minä kovaa, että haluan syödä paljon ruokaa minun ja että kaikki ruoka meillä on minun ruokaa ja siksi minun pitää saada ensin syödä ja saada syödä tarpeeksi. Äsken oli ruokana makaronilaatikkoa ja vaikka karjuin minä kovaa vaimolle ja lapsille että he eivät saa syödä ennen kuin olen itse syönyt ja että minä haluan kaiken itse syödä. Olin vasta syönyt kolme isoa annosta ruokaa ja olin pahasti nälissäni kun vaimo jo itki ja ulisi, että siitä pitää riitää hänelle ja lapsille. Minä suutuin hirveästi ja lähdin pizzeriaan, jossa olen nyt ja minulla on tässä 4 isoa perhepizzaa jotka kaikki syön itse kun on kova nälkä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae itte omat sikasatsit kaupasta ja laita ne myös itse jättivauva. Hyi. Miten sun vaimo edes kestää sua.  Niin ja korjaa jälkes kans. 

Vierailija
2/2 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaista se on, pojasta mieheksi! jokainen kasvutarina on omanlaisensa ja siellä se sinunkin miehisyys ja aikuisuus jossain häämöttää tulevaisuudessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi