Pyysin vaimoa tuomaan terassiruuveja
Pyysin vaimoa tuomaan terassiruuveja, laitoin pituuden ja halkaisijan myös tekstarina. Toi nauloja.
Kommentit (16)
Jos vaimo on mennyt rautakauppaan ja pyytänyt sen mitä kirjoitit, niin on MIESmyyjän vika, jos tavara ei vastaa sitä.
Mun työkaveri haki kerran terassiruuveja työpäivän jälkeen. Sen mies oli noiden tietojen lisäksi laittanut kuvan ruuvista. Olisit sinäkin 😁
Tein pientä autoremppaa ja vaimo oli lähdössä anopin kanssa kauppaan. Kysyi tarvinko mitään? Heitin läpällä että paketin männänpalautusjousia. Nauroin vielä päälle. Nämä olivat ihan tuskassa etsineet niitä jousia. Myyjää oli naurattanut kun olivat lopulta kysyneet neuvoa. Mulle tuli huutoa ja sanoin että luulin sinunkin tajuavan huumoria.
Tämä oli parodiaa tuosta pyysin miestä hakemaan -miesvihaviestistä...
Vierailija kirjoitti:
Tein pientä autoremppaa ja vaimo oli lähdössä anopin kanssa kauppaan. Kysyi tarvinko mitään? Heitin läpällä että paketin männänpalautusjousia. Nauroin vielä päälle. Nämä olivat ihan tuskassa etsineet niitä jousia. Myyjää oli naurattanut kun olivat lopulta kysyneet neuvoa. Mulle tuli huutoa ja sanoin että luulin sinunkin tajuavan huumoria.
No jopas oli huumoria.. kas kun et pyytänyt männäntapin reikiä tuomaan
Mikset katso Viron rallin power stagea vaan toimit satusetänä?
Joka ikinen nainen Suomessa tietää eron ruuvin ja naulan välillä. Ja rautakaupoissa nuo on erittäin helppo löytää. Lisäksi naisilla ei ole mitään ongelmaa puhua myyjille ja tarkistaa vielä asia.
Joten älä viitsi, ei tuota kukaan usko.
Pyysin miestä tuomaan tiettyä CC-voidetta. Laitoin merkin ja sävyn tekstarilla, mutta toikin BB-voidetta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli parodiaa tuosta pyysin miestä hakemaan -miesvihaviestistä...
Joka oli saman henkilön tekemä. Haluaa levittää vihaa sukupuolten välille. Näin meitä manipuloidaan.
Vierailija kirjoitti:
Joka ikinen nainen Suomessa tietää eron ruuvin ja naulan välillä. Ja rautakaupoissa nuo on erittäin helppo löytää. Lisäksi naisilla ei ole mitään ongelmaa puhua myyjille ja tarkistaa vielä asia.
Joten älä viitsi, ei tuota kukaan usko.
Sen sijaan yllättävän harva mies tai nainen tietää mitä eroa on ruuvilla ja pultilla.
Töissä joudun sitä usein ihmisille kertomaan. Yleensä miehille, sillä suurin osa työpaikallani on käyvistä on miehiä.
Olis hymy hyytynyt jos olis tuonut ämpärillisen täkkipultteja.
In(el.