Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet; miten teidät voisi tyylikkäästi houkutella seksisuhteeseen?

Vierailija
17.07.2022 |

Haluaisin vihjata yhdelle tapaamalleni miehelle, jonka kanssa ollut sutinaa, että jatko kiinnostaisi/haluaisin hänen kanssaan seksiä. Mies ei itse ole ehdottanut tapaamista eli ei siis liene kovin kiinnostunut. On kuitenkin sinkku ja luulisi seksin joskus kelpaavan. En ole mitkään rumilus, vaikka en ihan hänen tasoisensa. Miten tekisin aloitteen tyylikkäästi, siis niin, etten vaikuta epätoivoiselta tai lumpulta?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoi: "Olet niin seksikäs!" Tekisit minut varmasti hulluksi sängyssä!" Pukeudu vähän seksikkäämmin tilannetta varten/ näytä, että olet todella kiinnostunut!

Vierailija
22/46 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilauttamalla pillua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet tykkää, jos "otat väkisin!"

Vierailija
24/46 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tulla yllätyksenä, mutta miehilläkin on tarve tulla kuulluksi, hyväksytyksi ja arvostetuksi. Tee nyt nuo ainakin selväksi ensin ja jos hyvin käy, niin "pelkkä" seksisuhdekin saattaa riittää hänelle.

Vierailija
25/46 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kerran laittanut viestiä yhdelle miehelle kysyen haluisiko se tulla kahdenkeskisiin pyjamabileisiin. Loppuun kirjoitin vielä Ps. En omista pyjamaa.

Se oli tarpeeksi suoraan kysytty ettei jäänyt miehelle epäselväksi mitä haluan. Ei tarvinnut kuitenkaan töksäyttää "tuuks panee" mikä tuntuisi omaan suuhun vieraalta.

Vierailija
26/46 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllä nainen, mutta mulle kerran toimi hyvin, ku kaverimies vaan ehotti suoraan... Ei mulla ollu mitään aikeita alunperin, vaikka hän on varsin kuuma... Tuli aivan kuuma ja vaatteet alko väheneen varsin nopsaan.

Sitte on niitä kertoja, kun se ehdottaja ei ole ollut sopiva, niin ei ole johtanut mihinkään.

Minusta siinä ei ole mitään väärää, että ehdottaa vaikka suoraan. Onhan se selvä asia, miten paljon seksi voi parantaa hyvinvointia...

Ei vaan saa jäädä jankkaamaan, jos toinen osapuoli ilmoittaa, ettei ole kiinnostunut. Helpompihan se on sen halujen kohteenkin ilmoittaa, että jos ei kiinnosta, kun suoraan kysytään eikä viikkokausia vihjailla...

Vierailija
27/46 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumiehen voi houkutella seksisuhteeseen helposti. Siis ihan todella helposti. Mä tiedän.

M.51

Vierailija
28/46 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis uskaltaisit/kehtaisit seksiä ruveta harrastamaan puolituntemattoman kanssa, mutta et rohkene kysyä??? Eikö se seksi vaadi enemmän rohkeutta? Ollaan alasti, lähekkäin kaikki paikat tarjolla. Henkisesti vielä enemmän vaatii rohkeutta: naiselle tyydyttävän seksin harrastaminen ilman tunteita on vaikeampaa. Usein ne tunteet vaan jostain muodostuu ja sitten sattuu.

Vierailija
29/46 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän joku aina lutkaanhaluaa tarpeensa tekaista. Eri asia, onko se tuo mies. Mutta kysymällä selviää.

Vierailija
30/46 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienellä flirtillä edeten ja keskustelua johdatellen. Liian suora ehdotus ei toimi kaikille.

Vierailija
31/46 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitus paikallislehteen: Lumppu etsii pukkia.

Vierailija
32/46 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin kyllä tuolla kannalla, että ei nyt ihan suoraa läväytystä päin naamaa, sanallisesti tai kuvallisesti. Vaikka kyse olisi pelkästä seksistä, niin silti olisi ihan kiva jos jollakin tavalla synkkaisi ja juttu luistaisi, niin ei olisi panon jälkeen ihan hölmönä että pitäisikö tässä tuon kanssa muka jotain puhuakin.

Eli ihan perinteiset deitit pystyyn vaan, ja siellä sitten sopivassa välissä keskustelunaiheeksi seksi. Kerrot että seksistä olis kiva puhua, millaisesta itse tykkäät ja sitä rataa. Jos keskustelu seksistä luonaa vaatteet päällä, niin eiköhän se suju sängyssäkin.

Vierailija
33/46 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suora kysyminen toimii parhaiten. Kerrot, että panettaa ja pyydät apua panetukseen. Miehen luontoon kuuluu olla ongelmanratkaisija. Nykypäivänä miehet ei oikein uskalla ottaa vinkeistä kiinni kun kaikkea voi seurata jos olettaa liikaa.

todellakin mielummin sanoo suoraan että panettaa ja haluaa kunnolla kuin se että antaa ymmärtää ja tulee huonoja seuraamuksia vaikka vaikuttaisi todella selvästi siltä että nainen on samalla linjalla. Useamman kerran käynyt niin että olen väärin ymmärtänyt asian ja naisista ei ota millään selvää

Vierailija
34/46 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on heti kättelyssä sanoa: "Mennääks panee?" Suora kysymys, johon saat suoran vastauksen. Yhdeksän kymmenestä lähtee paneen.

Vierailija
35/46 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle eräs nainen laittoi kysymyksen "Lähdetkö joskus humpalle", mä siitä kummissani vastasin jotain "en osaa tanssia, mutta voin seuraksi lähteä" ja se vastas "en tietenkään tarkoittanut oikeaa humppaa". Eli tämä viesti ainakin toimi pienen tarkennuksen jälkeen. Ehkä ekan viestin jonkinasteinen mystisyys tai monitulkintaisuus on hyväksi.

Vierailija
36/46 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoisin seuraavan kerran tavatessa ihan suoraan, että haluaisin läheisyyttä. Että elämäntilanteessani en kaipaa suhdetta, vain läheisyyttä. Ja kysyisin onko hänellä samanlaiset ajatukset vain onko vireillä suhde, ihastus tms.

Missään nimessä ei mitään viestejä saati vähäpukeisia kuvia. Ja tuollainen ehdotus vain, jos oikeasti olet kiinnostunut vain seksisuhteesta. Mutta jos mies ei ole ollut aloitteellinen, niin hän ei tosiaan ehkä sitten ole ollut kiinnostunut. Kaikki miehetkään eivät halua seksiä kenen tahansa naisen kanssa, vaan vain naisten kanssa, jotka oikeasti kiinnostavat. Erityisesti näin, jos miehellä on paljon valinnanvaraa. Esimerkiksi oma mieheni on tuollainen, on seurustellut käytännössä aina eikä ole pettämiseen taipuvainen.

Vierailija
37/46 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä miehenä haluaisin tälläisessä tilanteessa että nainen pyytäisi kahville ja rupeaisi hieromaan haarojeni välistä sohvalla kun olen kahvilla ja nainen aloittaisi seksin niin että voisin kunnolla nussia naista eri asennoista ja laueta sisälle.

Vierailija
38/46 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä viesti:

Panettaa :) Haluatko tulla käymään ;)

Vierailija
39/46 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut naisilta niin suoria ehdotuksia kuin suoraa toimintaakin eikä se ole koskaan ollut ongelma. Jälkimmäisessä on kuitenkin hyvä pitää joku raja ja antaa tilaa myös kieltäytymiselle.

Vierailija
40/46 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat miehen luoksesi, pistät viestiä vaan missä toivot sitä. Jos taas noudatat neuvoja odottelusta, mies varmaan olettaa ettet halua sen enempiä ja tuskin tulee sinua vaivaamaan.