Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juttu 183 cm pitkän naisen vaateostoksista. Mistä te muut pitkät löydätte vaatteenne?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunika on hyvä paita. Ja pitää vain löytää eri liikkeistä esim. ne housut, jotka ovatkin yllättävän pitkiä eli sopivia. Etsimällä löytää.

Vierailija
2/5 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitan vaatteita minun koossani ja toivon, että ovat hyvän kokoisia. Monesti esim. M kokoiset housut istuvat päälleni niin, että lahkeet on liian lyhyet ja vyötärö liian löysä. Olen 172cm 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovitan vaatteita minun koossani ja toivon, että ovat hyvän kokoisia. Monesti esim. M kokoiset housut istuvat päälleni niin, että lahkeet on liian lyhyet ja vyötärö liian löysä. Olen 172cm 

Silloin sinulla on suhteessa tosi pitkät jalat. Et nimittäin ole pitkä.

Vierailija
4/5 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkänä ja paksuna naisena tilaan vaatteeni pääasiassa Cellbesiltä, joskus harvoin kalliimmasta saksaisvastaavan nettikaupasta (toimii Suomessa, nimeä en nyt muista). Olen täti-ikäinen.

Tampereella Tullintorilla SPECI-niminen kauppa, jossa isoja (ja myös pieniä) kengänkokoja 👍 Joskus aiemmin siellä myös isoja vaatteita ym., en tiedä onko enää?

Vierailija
5/5 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkänä ja paksuna naisena tilaan vaatteeni pääasiassa Cellbesiltä, joskus harvoin kalliimmasta saksaisvastaavan nettikaupasta (toimii Suomessa, nimeä en nyt muista). Olen täti-ikäinen.

Tampereella Tullintorilla SPECI-niminen kauppa, jossa isoja (ja myös pieniä) kengänkokoja 👍 Joskus aiemmin siellä myös isoja vaatteita ym., en tiedä onko enää?

Pituus 176 cm.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä