Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyys ketuttaa

Vierailija
17.07.2022 |

Oon vain 172 senttiä, täähän on naisen pituus

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko kivempi olla 162?

Vierailija
2/20 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ethän ole lyhyt vaan keskimääräistä pidempi. itse olen 174cm pitkä nainen ja mua ärsyttää olla näin pitkä.

koskaan ei ole hyvin, sen huomaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ethän ole lyhyt vaan keskimääräistä pidempi. itse olen 174cm pitkä nainen ja mua ärsyttää olla näin pitkä.

Minä taas 168 cm pitkä nainen ja haluaisin olla ainakin 5 cm pitempi.  Niinpä, koskaan ei ole hyvin....

Vierailija
4/20 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituusrasismi kukoistaa

Vierailija
5/20 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, lyhyytesi ei ketuta sinua, vaan suhtautumistapasi ja asenteesi sitä kohtaan aiheuttaa ketutuksen.

Vierailija
6/20 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Itse olen 176 nainen ja monessa siivous/remppahommassa toivon olevani vielä vähän pidempi. Lisäksi mukava katsoa ukkoja alaspäin vieno hymy naamalla.

Vierailija
7/20 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet kvarkin rinnalla kuitenkin maailmankaukkeuden kokoinen

Vierailija
8/20 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas 168 cm pitkä nainen ja haluaisin olla ainakin 5 cm pitempi.  Niinpä, koskaan ei ole hyvin....

Minäkin olen 168 cm pitkä nainen ja olen ihan tyytyväinen. Mitä me tuolla 5 cm korkeammalla tehtäisiin? Muuttaisiko se mitään?

Vierailija
9/20 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, voi. Sitten kun on ylipainoinen ja sanoo, että ei haittaa lainkaan, täällä ja muuallakin tullaan raivoamaan, että kyllä se haittaa, että miten niin ei muka haittaa, että etkö tajua mitään? No, ei kiinnosta joku läski, oma eikä muiden. Pikkusen vakavampia ongelmia tässä... 

Voihan sitä hommata jotkut korokepohjakengät, jos nyt väkisin tahtoo olla pidempi.

Vierailija
10/20 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on mies. Vai ymmärsinkö väärin?

(Vertaa omaa pituuttaan naisten pituuteen.)

Vierailija
11/20 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tom Cruise on aika samaa luokkaa mut ihan mukavasti on pärjäillyt

Vierailija
12/20 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ydinase-vallan ex-kuningas Mahmud Ahmadinejad on vainen 158cm

Vierailija
13/20 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, lyhyytesi ei ketuta sinua, vaan suhtautumistapasi ja asenteesi sitä kohtaan aiheuttaa ketutuksen.

Näin. Voitko ja haluatko tehdä asialle jotain? Korokepohjalliset ja jalkojenpidennyskirurgia tulee ensimmäisinä mieleen. Jollet ole valmis mitään tekemään, ei asian murehtiminen muuta mitään. Lopeta murehtiminen.

Vierailija
14/20 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep ja Danny DeVito on vaan 147cm jne. Imo 172cm ei oo edes massiivisen lyhyt, lähinnä se on lyhyt vaan pohjoismaissa ja Hollannissa ja täälläkin nyt aika monet naiset on lyhempiä

Vierailija
15/20 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep ja Danny DeVito on vaan 147cm jne. Imo 172cm ei oo edes massiivisen lyhyt, lähinnä se on lyhyt vaan pohjoismaissa ja Hollannissa ja täälläkin nyt aika monet naiset on lyhempiä

Ikä kutistanut Devitonkin? Ennen oli 152cm mutta onhan hänellä jo ikää.

Vierailija
16/20 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo ilmeisesti koskaan ollut ikinä yli 150, ilmeisesti oli Hollywood-lisää tossa joukossa

Vierailija
17/20 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pituus taitaa olla 162 enkä ole huomannut kauheesti eroa moniinkaan suomalaisiin miehiin siis meissä lyhyissä. Eli meitä on. Ja pariutuneitakin. Mikä ihme pituusjuttu nyt taas on???

Vierailija
18/20 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo ilmeisesti koskaan ollut ikinä yli 150, ilmeisesti oli Hollywood-lisää tossa joukossa

Niin joo se hollywood-lisä. Totta.

Vierailija
19/20 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä joskus on hyvin. Minä olen 178-senttinen nainen, omasta mielestäni täydellisen pituinen.

Vierailija
20/20 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danny DeViton kohdalla luultavasti jenkkien pituusyksiköt vaikuttaa, 5 jalkaa on 152,5cm. Useimpien ihmisten pituus on 5 jalkaa ja tuumat päälle, olisi varmaan noloa jos ensimmäinen numero olisikin 4.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan