Taisin löytää unelmieni miehen
Samat mielenkiinnon kohteet ja arvot, hyvännäköinen, hauska ja fiksu. Kaiken lisäksi pitää söpönä asioita, joita itse häpeän itsessäni.
Esimerkiksi kun hän kysyi onko mulla jotain erityistä mitä tahtoisin tehdä elämäni aikana ja sanoin, että tää on tosi noloa, mutta olen aina tahtonut paritanssitunneille. Hän vain hymyili ja sanoi sen olevan suloista, ja meidän täytyy jossain vaiheessa mennä tanssitunneille kuitenkin, joten voimme aloittaa tästä uuden harrastuksen.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä yli 20 senttinen?
Ei onneksi. Eihän sellainen mahtuisi edes kokonaan sisään.
Yhden 25 senttisen nähnyt ja ainoa ajatus oli että alkaako tyyppiä pyörryttää, kun saa seisokin. Ei sellaisella käsivarren mittaisella mitään tee.
Ap
'
Käsivarsi on 70cm. Hevosen kanssako seurustelet?
En ymmärrä ?
Mikä on tän aloituksen pointti?
Pitääkö miehestä etsiä jotain vikaa ?
Vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä yli 20 senttinen?
Ei onneksi. Eihän sellainen mahtuisi edes kokonaan sisään.
Yhden 25 senttisen nähnyt ja ainoa ajatus oli että alkaako tyyppiä pyörryttää, kun saa seisokin. Ei sellaisella käsivarren mittaisella mitään tee.
Ap
Mahtuu se, kun voimalla runttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasan kaksi vaihtoehtoa: joko mies on ollut ja tulee olemaan tuommoinen unelmien mieheltä vaikuttava TAI teeskentelee saadakseen haluamansa. Kai sinua kiinnostaa hänen parisuhdehistoriansa? Tosin siitäkin aina jokaisella oma versionsa, todellinen tai sitten ei.
Olemme tunteneet vuosia, joten tiedän hänen parisuhdehistoriansa. Joskaan en ollut aiemmin ajatellut häntä parisuhdemielessä ennen kuin viimeiset muutaman kuukauden.
Miehellä on luurankoja kaapissa, kuten minullakin, mutta olemme keskustelleet asiat läpi moneen kertaan jo ennen kuin aloimme parisuhteeseen. Olimme kuitenkin pitkään parhaita ystäviä ja kerroimme toisillemme kaiken jo ennen parisuhdetta.
Ap
Söpöstelyä ja pilvenhattaraa, toisaalta luurangot kolisevat kaapeissa. Mitkä on vedonlyöntikertoimet?
Jatkuuko kädet ranteen vahvuisena olkapäihin saakka ??
Lapset kirjastossa alkaisi satutunti.