Ahdistaa nukkua yksin kotona kun on pimeää!
Kommentit (21)
Pidän pimeästä kun nukun. Se rauhoittaa, ei tarvitse tehdä mitään.
Nuorena pelkäsin pimeää ja silloin ajattelin, että jos tänne joku tulee, hän ei näe minua.
Joku ehdotikin yö valo päälle. Kaiken pahan vie menessään.Kun laitat vuotesi vieren ristin.Suojele sinua!Vaikka et olisikaan uskovainen. Voit sen tehdä vaikka paperista ristin,jos sinulla ei sitä ole? Tee kahdesta tikusta.Rauhoita iltasi musikilla, Älä netillä tai Tv. Lue kirjaa. EI äänikirjoja. Lisäksi pehmolelu kainaloon ja hyvää yötä, olet turvassa .
Tule tänne pohjoiseen mun kainaloon, täällä on vielä ihan valoisaa.
Minä taas en osaa nukkua eron jälkeen ilman naista kainalossa. Tuntuu niin tyhjältä.
M38
Möröt näkevät pimeässä! Olet avuton helppo kohde siis!
Mä jos olen yksin niin jätän yöksi jonkun valon päälle, vaikka vessaan josta se vähän kajastaa makuuhuoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en osaa nukkua eron jälkeen ilman naista kainalossa. Tuntuu niin tyhjältä.
M38
Tule sinäkin tänne pohjoiseen mun kainaloon, ap voi tulla toiseen kainaloon.
Mitä pimeämpää on, sen parempi on nukkua.
Vierailija kirjoitti:
Joku ehdotikin yö valo päälle. Kaiken pahan vie menessään.Kun laitat vuotesi vieren ristin.Suojele sinua!Vaikka et olisikaan uskovainen. Voit sen tehdä vaikka paperista ristin,jos sinulla ei sitä ole? Tee kahdesta tikusta.Rauhoita iltasi musikilla, Älä netillä tai Tv. Lue kirjaa. EI äänikirjoja. Lisäksi pehmolelu kainaloon ja hyvää yötä, olet turvassa .
Miksi ei äänikirjaa? Minua se rauhoittaa. Ihan kuin lapsena, kun äiti tai isä luki iltasadun.
Voit laittaa pienen yövalon ja radion ihan hiljaiselle jotain puheohjelmaa vaikka yle puhe. Kauniita unia:)
Olisipa mies vieressä! Olisi niin turvallinen olo <3
Vierailija kirjoitti:
Olisipa yöllä pimeää
Kipin kapin kauppaan ja pimennysverhot ostamaan. Tavalliset jos tarkoitus että kestää kauan, rullaverho jos tahtoo nopeasti käytettävän.
Netistä saa kätsysti tilattua ilman että tarvii kassoilla jonotella.
Vierailija kirjoitti:
Möröt näkevät pimeässä! Olet avuton helppo kohde siis!
Ja kissat, kissat syö möröt, ota kissa.
Ei pimeä ole paha, mutta synkkyys sen sijaan on. Talven pimeys ei tunnu missään, mutta syksyn (ja miksei nyt kesänkin) pimeät sateiset yöt karmaisee.
Voi olla yövalo päällä.