Mistä Teutoniat (Team S4) edullisimmin pk-seudulta?
AT-lastenturvassa olivat 645,-
Saako jostain edullisemmin? Ovatko nämä nyt myynnissä olevat 06 mallia ja tulossa kohta 07, vai kuinka?
Kommentit (13)
Itse en nykyään jaksa edes muualta lastentarvikkeita ihmetellä, jos kyseinen mitä etsin kuuluu heidän valikoimaan! Hinnoista en tiedä, mutta tykkään liikkeestä ja sen palvelevasta henkilökunnasta!
Tänään juuri soittelin Lastenturvaan ja siellä olevat Alut ovat 2006 mallia, eivät edes tiedä milloin 2007 mallit tulevat sisään. Kahta väriä oli, musta-harmaa sekä beige-sininen. 649 siis tuo hinta ja siihen kuuluu jalkapeitto sekä sadesuoja. Kolmen vuoden takuulla. Itse vielä fundeeraan, tilaanko Saksasta vai ostanko sieltä. AT:sta olen ainakin saanut aina LOISTAVAA palvelua.
ja nyt harmittaa, koska toimitusaika sieltä on 6 viikkoa ja meillä tarvetta rattaille olisi jo nyt! Hintaeroksi tuli 98e (jouduin tilaamaan jalkapeiton erikseen 50e), mutta ennemmin nyt ehkä olisin sen maksanut, kun olisin saanut ne muutamassa päivässä! HÖH! Eli nuo tilaamani rattaat olivat 2006 vuoden mallia, mutta siellä mallit vaihtuneet jo uudempiin, eikä ne ole montaakaan kymppiä kalliimmat.
Hei marsipaani80!
Mistä tilasit vaunut Saksasta??? En näe kenelläkään nettikaupalla sitä tuplajalkapeittoa myynnissä ja parista kun kyselin, niin tarjosivat vain sitä yhden hengen jalkapeitettä. Mitä maksoi?
KIITOS!!!
...luin vähän huolimattomasti. Viestissäsihän luki, että 50 e maksoi.
Mekin mietimme saksasta tilaamista, mutta hinta oli 479,- ja siihen päälle jalkapeite 50 euroa ja postikuluja (+ vaunuaitasta kaupanpäälle tingitty sadesuoja 33¿), niin lopulta päädyimme noihin. Saammepa ne samantien ja takuu on suomessa. Tosin kuulema vain kahden vuoden takuu, vaikka AT-lastenturvalla oli 3v takuu.
Nyt jännään vielä miten menee noilla rattailla Teutonian omalla seisomalaudalla, joka ei tule keskelle vaan sivuun. Ohjaus oli kuitenkin noissa rattaissa sen verran hyvä, että eiköhän tuo suju.
sadesuojan lisäksi jonkun toisen? Hmm... taidanpa minäkin kysäistä. ;)Se Teutonian oma kun on aika tönkkö ja muutenkin kummallinen, talvellakin ihan kohmeessa..
Ihmettelin myös tuota takuu-asiaa, että miksiköhän se sitten tuolla toisessa (AT) on 3 vuotta? Kun Vaunuaitasta sanoivat, että maahantuoja ei anna kuin sen 2 vuotta. Liikkeen omako tuo lisävuosi, vai mikä? Ja Saksasta sanoivat, että tehtaan takuu on 3 vuotta. Onko kellään tästä mitään tietoa?
Ts. sillä ei ainakaan talvella tee mitään ja onhan se muutenkin hankala.
Täytynee vielä koittaa tivata tuosta lyhyemmästä takuusta ja koittaa sillä verukkeella tingata vaikka hyttysverkkokin vielä kaupanpäällisiksi ;o).
Myyjä muuten sanoi, että nuo meidän varaamat rattaat oli tällähetkellä heidän viimeiset ja toiset on tilattu muualle. On siis varmaan teidän rattaat ne tilatut :o). Ellei sitten käyttänyt tuota markkinointi kikkana, ettei me oltais tingitty hintaa...
Vielä ei ole tullut ilmoitusta että olisivat noudettavissa. Onko takuu tosiaan vain 2 v? Onpa erikoista. Minä olin siinä uskossa että se on nykyään kaikissa Teutonian rattaissa 3 v.... Pitääpä meidänkin yrittää saada sadesuoja tingattua mukaan. ;)
musta-harmaat.. :) Laitoin jo s-postia siitä suojasta, kun tilasin ne postitse, mutta ei vielä vastausta. Voipi olla kohta myyjällä hikiset oltavat, kun kaikki haluavat sen sadesuojan kylkiäisinä! ;)
Muita:
- Stockmann (ei varmasti halvin...)
- Vauvatalo Johanna (surkea asiakaspalvelu)
- Lauttasaaren Vaunu-Aitta (täältä olen saanut hyvää palvelua)