Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hetivalmis?

Vierailija
16.07.2022 |

Onko normaalia että seksiä harrastetaan vain silloin kun halut on molemmilla ns. valmiina jo? Ettei tartte lämmitelläkkään? Mies lopettaa ennenkuin on alkanutkaan, jos huomaa etten oo kovin innostunut. Eikai sitä nyt heti tartte antaa periksi, yrittäisi edes saada muakin mukaan.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen täällä kirjoittanutkin, että  lopetan jos huomaan ettei vaimon pillu herää niin ei se nyt aina ihan niin mene. Meillä vaimo tehnyt aina aloitteet ja itse olen se halukkaampi joka on luvannut olla aina valmis. Näin ollen, jos vaimon pillu ei heti alakaan heräämään, niin jatkan silti yrittämmistä jos vaimo sitä selvästi itse haluaa. Yleensä saanut aina pillun myös heräämään. Tällaisilla kerroilla vaimon orgasmi lähtee jostain todella todella kaukaa, mutta monesti tulee sitten kovaa kuin höyryjuna kun saatu vauhtiin.  Voi olla, että pillun nuolemiseen mennyt puolituntia ja itse sen jälkeen ihan puhki kun kunto jo loppunut. Mutta mitä sitten, raju orgasmi palkinnut molempia.  

Itse asiassa tuota varten hain 60v täytettyäni sildenafilia, että kaluni jaksaisi seisoa vielä pitkän nuolemisen jälkeen. Lyhyissä nopeammissa nuolemisissa ei ole ollut ongelmia varsinkin jos vaimo käynyt kuumana heti alusta. Silloin seissyt ilman puolikasta nappiakin kuin toteemi.  Mutta nappin tuonut varmuutta jatkoon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme