Millainen on äitisi?
Kommentit (3)
niin paljon pidäkään toisistamme, vaikka aina on ollut hyvin läheiset välit :)
Hän valittaa, tiuskii, saamme aikaan tappeluita.
Hän haukkuu ja ivaa. Puhuu lapselle " tyhmästä äidistä" jne. Arvostelee, ja puhuu esim. " no sä nyt oot vielä tuossa iässä/niiin nuori" " kyllä sä sitten joskus tajuat" tms, todella ärsyttävää ja aivan tahalleen ärsyttääkseen!!
Kuitenkin sitten esim juuri tällä hetkellä juttelemme mesessä täysin ystävällisesti ja iloisesti, mutta kun tapaamme livenä niin jostain kumman syystä tulee aina tappelu, kun toinen sanoo jotain tyhmää.
Hän puuttuu liikaa asioihin, ja esim. meillä ollessaan alkaa vaihdella huonekalujen paikkoja tai sulkea verhoja tms, ja sitten kun minä olen hänen luonaan niin hän valittaa jos teen samoin :D
Olen monia kertoja lähtenyt kesken kaiken pois kun olemme kinanneet niin paljon, ja olen monia kertoja heittänyt hänet pois meiltä kun alkaa mennä liian pitkälle jutuissaan.
Hän on silti ollut aina hyvin rakas ja läheinen, kuten veljenikin, mutta äidilläni on nyt vaihdevuodet, jotka ovat saaneet hänet hurjaksi ja usein saamme kamalaa satikutia kuin teineinä veljeni kanssa.
+hän on ihan aina tulossa kipeäksi, tai on kipeä. Hänelle on aina tulossa se liikkeellä oleva tauti, ja saamme veljeni kanssa kuunnella valitusta :)
Puhuu koko ajan, eikä yleensä mitään kovin järkevää. Ei jaksa kuunnella muita kuin max 10 sekunttia. Ollut koko ikänsä kotiäiti. Puhuu lakkaamatta taudeistaan (joita ei ole paitsi sen omassa päässä), pistänyt omaisuuden lääkäreihin ja on tosi tyytyväinen, mitä enemmän sille on määrätty erilaisia popsittavia pillereitä. Laittaa sairaan hyvää ruokaa, mutta mitään käytännön asioita se ei osaa tehdä. Ei tiedä kuinka laitetaan pantti ostoskärryihin saati että osaisi maksaa laskuja maksuautomaatissa. Kysyy isältä kaiken tyyliin ketä pitää äänestää jne... Periaatteessa kai hyväntahtoinen ihminen, mutta mä en voi olla kovin kauan sen kanssa samassa tilassa ärsyyntymättä.