Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joka neljännellä suomalaisella aikuisella on rasvamaksa

Vierailija
16.07.2022 |

Lisäksi työikäisistä 2054-vuotiaista miehistä 65 prosenttia ja naisista 49 prosenttia oli painoindeksin mukaan ylipainoisia tai lihavia vuonna 2020. Nämä lukemat ovat järkyttäviä. Miksi ne eivät kiinnosta ketään? Tutkijat saavat vuodesta toiseen julkistaa näitä ja kansa mutisee kahvipöydän äärestä pullan mussutuksen lomassa että ohhoh, näinköhän.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

*20-54-vuotiaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.vauva.fi/keskustelu/4732032/ovatko-vihreat-naiset-hoikkia-k…

Vihreät on harvemmin kyrsän mussuttajia.

Vierailija
4/20 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää alkaa olla ihan Amerikan mallia jo. Kohta alkaa näkyä jo vaatekaupoissa niin, ettei hoikkien kokoja enää saa.

Vierailija
5/20 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mullakin loksahti suu auki kun tuli tuo uutinen vastaan. Onhan joka neljäs koko (aikuisesta) kansakunnasta aikamoinen otos kuitenkin.

Vierailija
6/20 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa kai loogista, täällä kun on niin paljon lihavia ja vielä lisäksi juodaankin paljon.

Vierailija
7/20 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää alkaa olla ihan Amerikan mallia jo. Kohta alkaa näkyä jo vaatekaupoissa niin, ettei hoikkien kokoja enää saa.

Saa niitä ainakin vielä ja vieläpä ilmiö on omasta näkökulmasta ilahduttava, että niitä xs-kokoisia vaatteita löytää jopa alennusrekistä, koska sitä kysyntää ei ole. Tässä mielessä kannattaa olla poikkeus enemmistöstä. Ja polarisoituuhan tämäkin ilmiö koko ajan, eli laihat laihtuvat ja lihavat lihovat ja ns. keskivertoja alkaa olla vähemmän. Eli eiköhän niitä pieniä kokoja vielä ole jatkossakin saatavilla.

Vierailija
8/20 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele. Lämmönsietokyky monella tosi huono, kilppari, rasvamaksa tms kyseessä, jos ei elimistö ei kestä +20.

Myös laiha voi sairastaa rasvamaksaa, tarpeeksi vinottoa ja grilliruokaa niin maksa on loppu.

Toki itse alkoholi hiottaa, helle ja olut on huono yhdistelmä.

Vierailija
9/20 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa niitä ainakin vielä ja vieläpä ilmiö on omasta näkökulmasta ilahduttava, että niitä xs-kokoisia vaatteita löytää jopa alennusrekistä, koska sitä kysyntää ei ole. Tässä mielessä kannattaa olla poikkeus enemmistöstä. Ja polarisoituuhan tämäkin ilmiö koko ajan, eli laihat laihtuvat ja lihavat lihovat ja ns. keskivertoja alkaa olla vähemmän. Eli eiköhän niitä pieniä kokoja vielä ole jatkossakin saatavilla.

Millä logiikalla "laihat laihtuvat" koko ajan? En ole nähnyt kyllä yhtäkään uutista, että alipainon rajalla olevien määrä olisi räjähtänyt.

10/20 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvamaksa tulee siitä, kun juo liikaa limsaa ja bisseä.

- Älä juo liikaa -> ei rasvamaksaa -> helppoa

Rannekellot halvalla - www.vuodenmies.com

Vierailija
11/20 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kolmannella on ientulehdus!!!

Vierailija
12/20 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että mieluummin olen elämäni iloinen ja syön maukkaita ruokia kuin elän sen 10 vuotta pitempään dementiassa ja olen nälissäni kärttyisä.

Vierailija
13/20 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi, että mieluummin olen elämäni iloinen ja syön maukkaita ruokia kuin elän sen 10 vuotta pitempään dementiassa ja olen nälissäni kärttyisä.

? Minä nautin elämästä, syön maukkaita ruokia ja olen normaalipainoinen. Ei se mitään nälissään oloa vaadi, herranjestas.

Vierailija
14/20 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttäviä lukuja kyllä. Tulee olemaan tulevaisuudessa vähän helvetin sairasta ja huonokuntoista porukkaa

Vierailija
15/20 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

? Minä nautin elämästä, syön maukkaita ruokia ja olen normaalipainoinen. Ei se mitään nälissään oloa vaadi, herranjestas.

Se, mikä sulle maistuu, ei maistu mulle.

Vierailija
16/20 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, mikä sulle maistuu, ei maistu mulle.

Muista sanoa tuo myös kardiologille.

Vierailija
17/20 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmarkkinatukea pitäisi nostaa, jotta ihmisillä olisi rahaa terveelliseen ruokaan. Huono rahatilanne lisää myös unettomuutta ja se, että joutuu vuodesta toiseen kilpailemaan töistä muiden kanssa ja koko ajan opettelemaan uusia töitä. Ja unettomuus sekä stressi lisäävät ylipainoa.

Vierailija
18/20 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka kolmannella on ientulehdus!!!

dämn, just tulin sanomaan että onneks oon kolmas ja niinhä mulla oin :(

Vierailija
19/20 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naistenvaatteiden sisäänostaja ammatiltani ja S kokoa ei mene lähes lainkaan enää, xs kokoa ei osteta sisään enää ollenkaan. L ja XL myy eniten, Curve mallistot nostaa suosiotaan. Curven 42/44-48/50 myy tosi hyvin. Sitä isommat samaa menekkiä kuin S.

Vierailija
20/20 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 99 ihmistä sadasta on tyhmiä. Se vasta onkin suuri ongelma!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi