Onko teillä kekseille omat säilytysboxit, sellaiset metalliset?
Kommentit (10)
Meillä syödään keksit, ei säilytetä.
On tietenkin ja siinä lukee Cookies.
Keksit unohtuvat sinne pariksi vuodeksi ja sitten niitä syötetään yllätysvieraille kostoksi, kun eivät ilmoittaneet etukäteen tulostaan että olisi ehtinyt leipomaan jotain tarjottavaa.
Ei vaan keraaminen. Harvoin siellä keksejä on ne tulee aina syödyksi ennen kuin sinne ehtivät.
Ei. Ostan keksejä vain jos tekee mieli keksejä ja miehen kanssa syödään kaikki kerralla.
Tottakai on! :D Vanha peltirasia, jossa alkujaankin ollut keksejä (1920-luvulla). Kaunis, kuvituksen lapsia syömässä keksejä, kivat värit ja mukava kokokin. Pitää keksit rapsakoina ja voi laittaa suoraan pöytään. Ei keksejä tarvitse syödä koko pakettia kerrallaan! ;)
Mun anopilla oli. Ja lapset muisti tarkkaan mikä laatikko piti vetää keittiössä auki jossa metalliboxi oli!
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla keksit niin kauan säily, että ne ehtisi johonkin purkkiin laittaa.
Syöttekö siis keksit suoraan keksipakasta?
Eikö teillä koskaan arkena katetta kahvimukeja pöytään, ja nosteta samalla kaunis peltirasia keksejä pöytään?
Mökillä on. Vain Digestive-keksejä syödään silloin tällöin yksi kerrallaan ja peltirasiassa pysyvät rapeina.
Vierailija kirjoitti:
On tietenkin ja siinä lukee Cookies.
Keksit unohtuvat sinne pariksi vuodeksi ja sitten niitä syötetään yllätysvieraille kostoksi, kun eivät ilmoittaneet etukäteen tulostaan että olisi ehtinyt leipomaan jotain tarjottavaa.
Tavallisesti joka kodissa, vielä nykyisinkin on pakasteesa vierasvara kahvileipää.
Vaikka valmiina ostettuja nopeasti sulavia, heti syötäviä pullia.
Keksitkään eivät säily loputtomiin, aivan sama onko peltirasiassa vai paperipakkauksessa.
Säilyvät hyvinä ja syötävinä siihen päivämäärään asti, mikä keksipakassa on mainittu.
Ei mulla keksit niin kauan säily, että ne ehtisi johonkin purkkiin laittaa.