Ihmisen aivoissa pelkojen suhteen kuin vaikka jossain telinevoiimistelija epäonnistuu tempussaan niin se temppu pitää tehdä heti uudellleen tai voi jättää pidemmän ajan pelon.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Itse pelko alkaaa ajankuluessa kummitelemaaan ja keksiä uusia muotoja ja itse käsitttelemätön olennaisin ajatus hämärtyy niiden peitosssa.
Taii tieto ja suhteeellisuus ja käsitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pelko alkaaa ajankuluessa kummitelemaaan ja keksiä uusia muotoja ja itse käsitttelemätön olennaisin ajatus hämärtyy niiden peitosssa.
Taii tieto ja suhteeellisuus ja käsitys.
Mihin mieli reagoii. Siinäkin kaksi suuntaa: eli onnellisuus eli tulee sopivassa määriin omiin kykyihin liiittyviä haasteita jotka aiheuttaa onnistumisen kokemuksia ja liika vähäinen haasteiiden määrä taaas masennusta.
Sitä voi pelätä tapahtuvan uudestaan. Putosin kerran ratsastaessa ja se kävi aika nopeesti olin menossa sivuun ja sitten olinkin maassa. Menin heti takaisin satulaan ja ratsastin. Ei siinä mitenkään käynyt reiden sivu vaan mustelmilla. Ei o fobiaa aiheutunut tähän asiaan.