Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiinteistönvälitys

Muuttaa vai ei?
16.07.2022 |

Kuinka monta kauppaa vs. toimeksiantojen määrä oikeasti toteutuu? Olen seurannut Oulun alueen asuntokauppaa nyt vajaan vuoden ns. tarkemmin. Olen kerännyt suosikkeja, joiden pohjalta seuraan tilannetta. Valtaosa asunnoista on myynnissä 4kk ja sitten poistui. Ja tulee myyntiin eri välittäjälle eri hinnalla - tai peräti samalla hinnallakin.

Ihan uteliaisuuttani kysyn, koska välittäjän laskuttama palkkio on hurja. Mutta saako ne oikeasti sen enempää kauppaa aikaan, kuin itse myyden. Huomiona tässä se, että oman asuntoni myynnistä välittäjä laski palkkiokseen 8000€ - en laittanut myyntiin. Minun mielestäni se oli aika suolainen hinta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu alueesta. Hiukkavaara, Kivikkokangas ja muut tämän hetken "in alueet" kannattaa myydä itse, ne kun menee hetkessä, eikä tarvitse myydä. Mutta peruskuntoinen kämppä Kaukovainiolta.. laittaisin aktiiviselle välittäjälle myyntiin. Heillä voi olla jopa ostajaehdokkaita valmiina.

Vierailija
2/2 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän talo meni kaupaksi 2vrk:ssa. Välittäjä hoiti kaiken. Kuntotarkastus tilattiin itse ja kaivettiin talon paperit ja tiedot välittäjälle. Hyväksyttiin tarjous ja mentiin pankkiin tekemään kaupat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla