Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

M 47 vapaa päivä

H.K
16.07.2022 |

kysykää neidot!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä puuhailet?

Vierailija
2/21 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko seksi mielessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä puuhailet?

Olim duuniss pääsin 15.00

Vierailija
4/21 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko seksi mielessä?

Oli kyll aamusta asti..😘😍

Vierailija
5/21 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uh, samoin täällä 😍.

H.K kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko seksi mielessä?

Oli kyll aamusta asti..😘😍

Vierailija
6/21 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisesta seksiä haluaisit juuri nyt harrastaa?

Vierailija
7/21 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miesten mies?

Vierailija
8/21 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottaako sinua se että nainen tykkää olla alistettuna sänkypuuhissa? Itse nautin kun mies dominoi ja esim. pitää tukasta kiinni suihinoton aikana. N45

Vierailija
9/21 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisesta seksiä haluaisit juuri nyt harrastaa?

Haluisin nuolla alux..varovasti..alhaalta ylös..hiukan imisin huulia kans..siitä sit eteen päin..😘😛

Vierailija
10/21 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko miesten mies?

Noup

Vierailija
11/21 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiihottaako sinua se että nainen tykkää olla alistettuna sänkypuuhissa? Itse nautin kun mies dominoi ja esim. pitää tukasta kiinni suihinoton aikana. N45

Tykkään kyll.ihanaa ois noin pitää tukasta kiinni😘😍M47

Vierailija
12/21 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkös sä viime viikolla imenyt mun munaa ja vonkasit kullia perseeseen?

Vierailija
13/21 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noup

Vierailija
14/21 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

H.K kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noup

Tunnusta vaan, tulee parempi olo.

Vierailija
15/21 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on lähes 30 vuotta ollut saman miehen lakanoissa ja tottunut saamaan säännöllisesti niin nyt kun mies ilmoitti, että haluaa erota niin en edes tajunnut kuinka fyysisesti voi tehdä kipeää olla puutteessa. Kuukauden ollut ilman seksiä ja koville ottaa.

Nyt yksin mökillä ja muuta ei mielessä (surun lisäksi) kun seksi. Ja sen voin kyllä sanoa, että jos joskus rinnalleni miehen löydän niin ilman suuseksiä en suostu enää elämää. Ja olisi kiva itsekkin joskus orgasmi saada, eikä niin, että kaikki loppuu siihen kun mies saa. Oli liian harvinaista, että mies hoiti minulle orgasmin.

Tätä palstaa on kyllä aika tuska lukea.

T: ikäloppu jätetty N49

Vierailija
16/21 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on lähes 30 vuotta ollut saman miehen lakanoissa ja tottunut saamaan säännöllisesti niin nyt kun mies ilmoitti, että haluaa erota niin en edes tajunnut kuinka fyysisesti voi tehdä kipeää olla puutteessa. Kuukauden ollut ilman seksiä ja koville ottaa.

Nyt yksin mökillä ja muuta ei mielessä (surun lisäksi) kun seksi. Ja sen voin kyllä sanoa, että jos joskus rinnalleni miehen löydän niin ilman suuseksiä en suostu enää elämää. Ja olisi kiva itsekkin joskus orgasmi saada, eikä niin, että kaikki loppuu siihen kun mies saa. Oli liian harvinaista, että mies hoiti minulle orgasmin.

Ett sie mikää ikäloppu ole viäl.Löydät viäl ihanan miehen joka toteuttaa sun haaveet..tykkään antaa nuolentaa paljon..itse joudun välil nuolee tekopilluu ku en saa tarpeeks kotona nuolla...M47

Vierailija
17/21 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

H.K kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ett sie mikää ikäloppu ole viäl.Löydät viäl ihanan miehen joka toteuttaa sun haaveet..tykkään antaa nuolentaa paljon..itse joudun välil nuolee tekopilluu ku en saa tarpeeks kotona nuolla...M47

Kiitos rohkaisustasi. Ehkä sitten joskus vielä .......

Vierailija
18/21 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule korkkaamaan mut, mua panettaa ihan hirveesti, uuh

Vierailija
19/21 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tule korkkaamaan mut, mua panettaa ihan hirveesti, uuh

Nams..ois ihanaa.työntyy sun sisää..aah🤩😛m47

Vierailija
20/21 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

H.K kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos rohkaisustasi. Ehkä sitten joskus vielä .......

Toivotaan pidän peukun ja herkun pystyssä sun puolesta.M47

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan