Mielenkiintoinen havainto tänä kesänä
Kuinka pelkkä huulipunan käyttö aiheutti sen, että miehet osoittivat kiinnostusta ihan eri tavalla. Toki en voi olla varma oliko kyse pelkästään huulipunasta. Huomiota oon aikasemminkin saanut mut tuli tunne, että nyt ihan eri leveillä. Hihii, kivaa tutkailla miesten reaktioita eri tilanteissa. Kiihottavaakin.
Kommentit (5)
Varmasti myös se että sulla on itsestäsi kiva fiilis välittyy niille muille, eikä ne välttämättä kiinnitä koko huulipunaan mitään huomiota.
(itse huomasin saman kun laitoin pepputapin yhtenä iltana, tuntui että mun ympärillä pörrättiin ekstponentiaalinen määrä aiempaan verrattuna, vaikka kukaan ei siitä tiennyt, ainoastaan mun veikeä ja hyvä olo itsestäni välittyi ulospäin)
Itse puolestani koen monet maskia käyttävät naiset jotenkin erityisen viehättävänä.
Yksi syy voi olla se, että maski peittää henkilöllisyyttä, ja että se on siten eräänlaista vallankäyttöä kun otetaan psyykkistä etäisyyttä ja lähetetään tuntemattomammille sanatonta viestiä pysyä, ainakin psyykkisesti, kauempana.
Toinen, ja nimenomaan tähän aihealueeseen liittyvä, syy voi olla se, että moni nainen on raportoinut olon olleen helpompi, kun henkilöllisyys on peittynyt. Olisivatko sen tuomat mielihyvä ja rentous näkyneet läpi.
Mies 34
Vierailija kirjoitti:
Itse puolestani koen monet maskia käyttävät naiset jotenkin erityisen viehättävänä.
Yksi syy voi olla se, että maski peittää henkilöllisyyttä, ja että se on siten eräänlaista vallankäyttöä kun otetaan psyykkistä etäisyyttä ja lähetetään tuntemattomammille sanatonta viestiä pysyä, ainakin psyykkisesti, kauempana.
Toinen, ja nimenomaan tähän aihealueeseen liittyvä, syy voi olla se, että moni nainen on raportoinut olon olleen helpompi, kun henkilöllisyys on peittynyt. Olisivatko sen tuomat mielihyvä ja rentous näkyneet läpi.Mies 34
Silmäpeli on ainakin sata kertaa helpompaa ja sen tekee huomattavasti matalammalla kynnyksellä maskin takaa kuin kasvot paljaana.
Sopiva huulipuna korostaa kauniita piirteitä ja tekee seksikkään näköiseksi. Kantajalleen sopiva sävy vielä korostaa sitä. Antaa hyvän mielikuvan ja voi vaikkuttaa miehilläkin tiedostamattomiin liskoaivoihin ties minne.