Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko muut huomanneet ns. aikuisille suunnattuja mainoksia vauva.fi:ssä yöaikaan?

Vierailija
16.07.2022 |

Olen nyt pari kertaa huomannut vauvaa selaillessa epämääräisiä ns. aikuisten lelujen mainoksia täällä yöaikaan. Eilenkin oli yksi tekstillä ''tämä tatti on takuuvarma saalis ja tyydyttää vaikka keittiössä (sain.fi)''. Kuvana vaaleahiuksinen nainen ja itse lelu.

Olin ihmeissäni, miksi täällä on tuollaisia mainoksia, eikö nuo sodi av:n sääntöjä vastaan? Minä en ainakaan haluaisi tuollaisia mainoksia nähdä, yhtä inhottavia kuin kaalimadon mainokset radiossa, mutta visuaalisella roskalla lisättynä. Yök.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska käytän mainosblokkeria. Ei ainuttakaan mainosta missään

Vierailija
2/6 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo. Miksi edes luet yöaikaan, kyllä kunnon kansalainen on silloin nukkumassa. Taidat olla joku perverssi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ainakin viime yönä iltasanomien sivuilla (käytän inprivate-tilaa enkä ole koskaan kirjautuneena mihinkään tai hyväksy kuin välttämättömät evästeet niin mulle kohdistuu aika sattumanvaraisesti mainokset). Niin viime yönä mulla näkyi mustalla taustalla joku silariblondi mainos, missä vilkkui ja vaihtui jotain pinkkejä leluja. En tiedä, mut iltishän on myös saunomamediaa kuten vauvakin? Mut oli ällö, mietin et mitä vttua koska yleensä mun mainosikkunoissa pyörii mersut yms.

Vierailija
4/6 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska olen kuullut AdBlockista.

Vierailija
5/6 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, monesti on vaihtunut Prisman alennukset, sihteeriopiston ilmoituksiin tuossa klo 23.00 jälkeen kun selaan nopeasti hauskimman oloiset ketjut läpi. Puoliso siis selaa samalla koneella aamu seiskasta ilta yhteentoista ja minä siinä puoliyön aikoihin. Google on aika fiksu.

Vierailija
6/6 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

IL ssä äsken osuva japanilainen veitsimainos kouluiskua suunnitelleen naisen jutussa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä